Markkinointiviestintä 2 (5op)
Toteutuksen tunnus: SAL2RM206-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 14.06.2021 - 20.08.2021
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 23.08.2021 - 17.12.2021
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- TKI-osuus
 - 5 op
 
- Toimipiste
 - Porvoon toimipiste
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikkoja
 - 15 - 50
 
- Koulutus
 - POMO Matkailun koulutusohjelma
 
- Opettajat
 - Annika Konttinen
 - Anu Seppänen
 
- Ryhmät
 - 
                        RM4Matkailun (POMO) 4. lukukausi
 - 
                        BLENDEDMonimuotototeutus
 
- Opintojakso
 - SAL2RM206
 
Arviointiasteikko
H-5
                    
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat: 
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset) 
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku sekä sertifikaatin suorittamiseen ja tenttiin valmistautuminen) 
- projektityö brändianalyysin tai muun markkinointiviestintään kuuluvan teeman muodossa (yksilötyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
 
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.