Myynti ja markkinointi 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL2LP202-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.06.2021 - 20.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.08.2021 - 17.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Maria Vickholm
Juhana Isohanni
Ryhmät
BLENDED
Monimuotototeutus
LP3MY
Liiketalouden (LIIPO) 3. lukukausi - myynti ja myynnin johtaminen
Opintojakso
SAL2LP202

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Luennot (etä ja lähi) keskiviikkoisin ja torstaisin

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Oppimateriaalit

Lukupiirin kirjat ja artikkelit
Tuntimateriaali

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Projekti
Etätyöskentely (Zoom, Teams)
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Vierailijaluennoitsija

Työelämäyhteydet

Workshopit ja vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.

Kansainvälisyys

Vierailuluennoitsijoita kansainvälisistä organisaatioista, kansainvälinen oppimateriaali.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Opinnollistaminen tai näyttö

Oppimistehtävät

Suullisia ja kirjallisia oppimistehtäviä opettajan toimeksiantojen mukaan.

Arviointitavat

Nykytila-analyysi, 15 %, 0-5
Kampanjasuunnitelma, 20%, 0-5
Kampanjan toteutus, 30 %, 0-5
Kampanjan loppuraportti & esitys, 20%, 0-5
Tentti, 15 %, 0-5
Google sertifikaatti, Hyväksytty / Hylätty
Lukupiirit, Hyväksytty / Hylätty

HUOM! Google sertifikaatin ja Lukupiirien hyväksytty suoritus on edellytys arvosanaan.

Siirry alkuun