Myynti ja markkinointi 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL2LP202-3010

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.01.2022 - 14.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.01.2022 - 20.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Maria Vickholm
Anu Seppänen
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
SAL2LP202

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Luennot (etä ja lähi) maanantaisin ja perjantaisin.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Oppimateriaalit

Opettajan antamat kirjat ja artikkelit
Tuntimateriaali

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Projekti
Etätyöskentely (Zoom, Teams)
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Vierailijaluennoitsijat

Työelämäyhteydet

Workshopit ja vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Tentti 13.5.2022, uusintatentti 20.5.2022.

Kansainvälisyys

Vierailuluennoitsijoita kansainvälisistä organisaatioista, kansainvälinen oppimateriaali.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Opinnollistaminen tai näyttö

Oppimistehtävät

Oppimistehtävä 1: Vierailijoiden haastattelukysymykset
Oppimistehtävä 2a: B2B-myynti ja markkinointi, harjoitustyöraportti
Oppimistehtävä 2b: B2B-myynti ja markkinointi, esitykset
Oppimistehtävä 3: Brändianalyysi
Oppimistehtävä 4: Tentti

Arviointitavat

Oppimistehtävä 1: Vierailijoiden haastattelukysymykset, ryhmätyö, hyväksytty / hylätty
Oppimistehtävä 2a: B2B-myynti ja markkinointi, harjoitustyöraportti (40% kokonaisarvosanasta), ryhmätyö, 0-5
Oppimistehtävä 2b: B2B-myynti ja markkinointi, esitykset, ryhmätyö, hyväksytty / hylätty
Oppimistehtävä 3: Brändianalyysi (40% kokonaisarvosanasta), ryhmätyö, 0-5
Oppimistehtävä 4: Tentti (20% kokonaisarvosanasta), yksilötyö, 0-5

Lisäksi lopullisessa arvioinnissa otetaan huomioon henkilökohtaiset näytöt projektissa, esim. läsnäolot, tuntitehtävät ja vertaisarviointi.

Go back to top of page