Myynti ja markkinointi 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL2LP202-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.01.2022 - 14.01.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 17.01.2022 - 20.05.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Luennot (etä ja lähi) maanantaisin ja perjantaisin.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Oppimateriaalit
Opettajan antamat kirjat ja artikkelit
Tuntimateriaali
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Projekti
Etätyöskentely (Zoom, Teams)
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Vierailijaluennoitsijat
Työelämäyhteydet
Workshopit ja vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tentti 13.5.2022, uusintatentti 20.5.2022.
Kansainvälisyys
Vierailuluennoitsijoita kansainvälisistä organisaatioista, kansainvälinen oppimateriaali.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Opinnollistaminen tai näyttö
Oppimistehtävät
Oppimistehtävä 1: Vierailijoiden haastattelukysymykset
Oppimistehtävä 2a: B2B-myynti ja markkinointi, harjoitustyöraportti
Oppimistehtävä 2b: B2B-myynti ja markkinointi, esitykset
Oppimistehtävä 3: Brändianalyysi
Oppimistehtävä 4: Tentti
Arviointitavat
Oppimistehtävä 1: Vierailijoiden haastattelukysymykset, ryhmätyö, hyväksytty / hylätty
Oppimistehtävä 2a: B2B-myynti ja markkinointi, harjoitustyöraportti (40% kokonaisarvosanasta), ryhmätyö, 0-5
Oppimistehtävä 2b: B2B-myynti ja markkinointi, esitykset, ryhmätyö, hyväksytty / hylätty
Oppimistehtävä 3: Brändianalyysi (40% kokonaisarvosanasta), ryhmätyö, 0-5
Oppimistehtävä 4: Tentti (20% kokonaisarvosanasta), yksilötyö, 0-5
Lisäksi lopullisessa arvioinnissa otetaan huomioon henkilökohtaiset näytöt projektissa, esim. läsnäolot, tuntitehtävät ja vertaisarviointi.