Myynti ja markkinointi 2 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL2LP202-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.01.2021 - 15.01.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 18.01.2021 - 21.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
- Opettajat
- Maria Vickholm
- Opintojakso
- SAL2LP202
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Zoom- tai lähiluennot - yhteensä 7 kertaa kevään 2021 aikana.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Oppimateriaalit
Tuntimateriaalit
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Etätyöskentely (Zoom, Teams)
Projekti
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Vierailijaluennoitsijat
Työelämäyhteydet
Vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttejä.
Kansainvälisyys
Kansainvälinen oppimateriaali.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Opinnollistaminen tai näyttö.
Oppimistehtävät
Suullisia ja kirjallisia oppimistehtäviä opettajan toimeksiantojen mukaan.
Arviointitavat
Projektin toteutus 60% (toimeksiantaja mukana arvioinnissa)
Nykytila-analyysi
Kampanjasuunnitelma
Kampanjan toteutus
Kampanjan loppuraportti & esitys 40%
Google-sertifikaatin suoritus (myöhässä -0,5 kurssiarvosanaan, ei suoritettu -1 kurssiarvosanaan)