Myynti ja markkinointi 1 (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL2LP201-3013

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.06.2022 - 19.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
22.08.2022 - 16.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 45
Koulutus
LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Kirsi Ola
Susanna Luoma
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
SAL2LP201

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Juridiikan osuus:
sopimusoikeutta vkot 34-41
markkinointioikeutta ja tietosuojalainsäädäntö vkot 42-47

Markkinoinnin osuuden tehtävät 1. periodilla
Terminologia 1, tuntitehtävä 30.8.
Myyntipuhe DL 13.9.
Sivukävijät, tuntitehtävä 13.9.
Fundamentals of digital marketing sertifikaatti DL 27.9.

Markkinoinnin osuuden tehtävät 2. periodilla
Markkinointikampanjan raportti, esitykset ja vertaisarvioinnit

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Oppimateriaalit

Moodlessa ilmoitettava materiaali

Opetusmenetelmät ja ohjaus

- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
- sopimusoikeuden soveltaminen sopimusneuvotteluissa

Työelämäyhteydet

Juridiikan osuudessa työelämälähtöisiä esimerkkejä, tapausharjoituksia ja tehtäviä.
Markkinoinnin osuudessa yritystoimeksianto tehtäviin ja työelämälähtöisiä tuntitehtäviä.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Jurdiikan tentti vko 48, uusintatentti vko 50
Markkinoinnin tentti 1.12., uusintatentti 15.12.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Opinnollistaminen tai näyttö

Oppimistehtävät

Juridiikan osuuden tehtävät:
Sopimusneuvottelutehtävä vkot 40-42
Kuluttajansuojatehtävä vko 46

Markkinoinnin osuuden tehtävät 1. periodilla
Terminologia 1, tuntitehtävä 30.8.
Myyntipuhe DL 13.9.
Sivukävijät, tuntitehtävä 13.9.
Fundamentals of digital marketing sertifikaatti DL 27.9.

Markkinoinnin osuuden tehtävät 2. periodilla
Markkinointikampanjan raportti, esitykset ja vertaisarvioinnit

Arviointitavat

Juridiikan osuus on 50% opintojakson arvioinnista. Juridiikan osuuden arvosana muodostuu
40% tehtävät
60% tentti

Markkinoinnin osuus on 50% opintojakson arvioinnista. Markkinoinnin osuuden arvosana muodostuu
60% tehtävät
40% tentti

Go back to top of page