Myynti ja markkinointi 1 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL2LP201-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.06.2020 - 28.08.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.08.2020 - 18.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 35
- Koulutus
- LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
- Opettajat
- Maria Vickholm
- Kirsi Ola
- Opintojakso
- SAL2LP201
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Ma ja ti illat. Pari lauantaita.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Oppimateriaalit
Tuntimateriaalit
Virtuaalisen lukupiirin kirjat
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Etäopiskelu
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Vierailijaluennoitsija
Työelämäyhteydet
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.
Vierailijaluennoitsija
Kansainvälisyys
Kansainvälinen oppimateriaali ja caset.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Opinnollistaminen tai näyttö.
Oppimistehtävät
Suullisia ja kirjallisia oppimistehtäviä opettajan toimeksiantojen mukaan.
Arviointitavat
Käytännön myyntityö -harjoitustehtävä 25 %
Virtuaalinen lukupiiri 25 %
Visuaalinen tuntitehtävä vaikuttaa arvosanaan +/-
Juridiikka 50 %:
tehtävien painoarvot 25 % tarjous, 50% sopimusneuvottelu, 25% markkinoinnin tehtävä; läsnäololla etäluennoilla voi nostaa ns. raja-arvosanan ylemmäksi, esim. 3.4 -> 4