Myynti ja markkinointi 1 (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL2LP201-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.06.2020 - 28.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
24.08.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
5 op
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 45
Koulutus
LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Maria Vickholm
Kirsi Ola
Juhana Isohanni
Opintojakso
SAL2LP201

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Luennot (etä ja lähi) keskiviikkoisin ja torstaisin.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Oppimateriaalit

Lukupiirissä listatut kirjat ja artikkelit
Tuntimateriaalit

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Etätyöskentely (Zoom, Teams)
Projekti
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Vierailijaluennoitsijat

Työelämäyhteydet

Workshopit ja vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.

Kansainvälisyys

Vierailuluennoitsijoita kansainvälisistä organisaatioista, kansainvälinen oppimateriaali.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Opinnollistaminen tai näyttö.

Oppimistehtävät

Suullisia ja kirjallisia oppimistehtäviä opettajan toimeksiantojen mukaan.

Arviointitavat

Projekti:
Nykytila-analyysi 15 %
Kampanjasuunnitelma 20%
Kampanjan toteutus 30 %
Kampanjan loppuraportti & esitys 20%
Tentti 15 %

Google sertifikaatin ja Lukupiirien hyväksytty suoritus on edellytys arvosanaan.

Juridiikan osuus Myynti ja markkinointi 1 –moduulista on 40 %.

Siirry alkuun