Myynti ja markkinointi 1 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL2LP201-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.06.2020 - 28.08.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.08.2020 - 18.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 45
- Koulutus
- LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
- Opettajat
- Maria Vickholm
- Kirsi Ola
- Juhana Isohanni
- Opintojakso
- SAL2LP201
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Luennot (etä ja lähi) keskiviikkoisin ja torstaisin.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Oppimateriaalit
Lukupiirissä listatut kirjat ja artikkelit
Tuntimateriaalit
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tutkiva ja kehittävä oppiminen:
Etätyöskentely (Zoom, Teams)
Projekti
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Vierailijaluennoitsijat
Työelämäyhteydet
Workshopit ja vierailuluennoitsijat yrityksistä ja organisaatioista.
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.
Kansainvälisyys
Vierailuluennoitsijoita kansainvälisistä organisaatioista, kansainvälinen oppimateriaali.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Opinnollistaminen tai näyttö.
Oppimistehtävät
Suullisia ja kirjallisia oppimistehtäviä opettajan toimeksiantojen mukaan.
Arviointitavat
Projekti:
Nykytila-analyysi 15 %
Kampanjasuunnitelma 20%
Kampanjan toteutus 30 %
Kampanjan loppuraportti & esitys 20%
Tentti 15 %
Google sertifikaatin ja Lukupiirien hyväksytty suoritus on edellytys arvosanaan.
Juridiikan osuus Myynti ja markkinointi 1 –moduulista on 40 %.