Digitaalisen myynnin ja verkkokaupan mahdollisuudet (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL011AS2A-3005

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
12.01.2026 - 13.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
30 - 100
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Juhana Isohanni
Ryhmät
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
SAL011AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Virtuaalitoteutus, jonka opiskelija voi suorittaa oman aikataulunsa mukaan periodin aikana

Intro

Opintojakson tavoitteena on kasvattaa opiskelijoiden ymmärrystä digitaalisen myynnin ja verkkokaupan tarjoamista mahdollisuuksista sekä edistää tulevaisuuden uramahdollisuuksia vauhdilla kasvavalla ja nopeasti kehittyvällä alalla.

Laajasti ymmärrettynä Digitaalinen kaupankäynti kattaa myynnin ja kaupan eri muotoja digitaalisilla alustoilla. Sen mahdollisuuksia voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä. Kehittämistyössä korostuu asiakasymmärrys sekä eri asiakashankinnan keinojen tehokas ja asiakaslähtöinen hyödyntäminen.

Oppimateriaalit

Keronen, Kati (2013) : Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen
Mattinen, Mikko (2020) : Mistä kasvua? : opas digiajan johtajalle
Molenaar, Cor (2013) : The end of Shops: Social buying and the battle for the customer
McIntyre, Charles; Melewar, T.C. & Charles, Dennis: (2016): Multi-channel marketing, branding and retail design: new challenges and opportunities
Lahtinen, Tero (2013) : Verkkokaupan käsikirja
Ruokonen, Mika (2016) : Biteistä bisnestä! – Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja

Muu erikseen ilmoitettava kirjallisuus ja lähdemateriaali

Go back to top of page