Digitaalisen myynnin ja verkkokaupan mahdollisuudet (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL011AS2A-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 08.01.2024 - 19.01.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2024 - 17.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 30 - 100
- Koulutus
- AVO Avoin ammattikorkeakoulu
- Opettajat
- Juhana Isohanni
- Ryhmät
-
NONSTOPNONSTOP -toteutus
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
-
INSTRUCTEDOhjattu virtuaalitoteutus
- Opintojakso
- SAL011AS2A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Virtuaalitoteutus, jonka opiskelija voi suorittaa oman aikataulunsa mukaan periodin aikana
Intro
Opintojakson tavoitteena on kasvattaa opiskelijoiden ymmärrystä digitaalisen myynnin ja verkkokaupan tarjoamista mahdollisuuksista sekä edistää tulevaisuuden uramahdollisuuksia vauhdilla kasvavalla ja nopeasti kehittyvällä alalla.
Laajasti ymmärrettynä Digitaalinen kaupankäynti kattaa myynnin ja kaupan eri muotoja digitaalisilla alustoilla. Sen mahdollisuuksia voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä. Kehittämistyössä korostuu asiakasymmärrys sekä eri asiakashankinnan keinojen tehokas ja asiakaslähtöinen hyödyntäminen.
Oppimateriaalit
Keronen, Kati (2013) : Johdata asiakkaasi verkkoon : opas koukuttavan sisältöstrategian luomiseen
Mattinen, Mikko (2020) : Mistä kasvua? : opas digiajan johtajalle
Molenaar, Cor (2013) : The end of Shops: Social buying and the battle for the customer
McIntyre, Charles; Melewar, T.C. & Charles, Dennis: (2016): Multi-channel marketing, branding and retail design: new challenges and opportunities
Lahtinen, Tero (2013) : Verkkokaupan käsikirja
Ruokonen, Mika (2016) : Biteistä bisnestä! – Digitaalisen liiketoiminnan käsikirja
Muu erikseen ilmoitettava kirjallisuus ja lähdemateriaali