DigimediaGuru (1op)
Toteutuksen tunnus: MAR027AS2A-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2025 - 12.06.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.10.2025 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Toimipiste
- Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 250
- Koulutus
- AVO Avoin ammattikorkeakoulu
- Opettajat
- Sari Haavisto
- Päivi Penttilä
- Ryhmät
-
NONSTOPNONSTOP -toteutus
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
- Opintojakso
- MAR027AS2A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Non-stop virtuaali
Opiskelija opiskelee itsenäisesti omaan tahtiin
Intro
Tämä koulutuskokonaisuus on suunnattu kaikille markkinointitoimialalla toimiville, jotka haluavat päivittää mediasuunnitteluun, -strategiaan, -ostamiseen ja -myymiseen liittyvää osaamistaan. DigimediaGuru -koulutusmoduulin ensimmäinen osio johdattaa oppijan mediasuunnittelun perusteisiin ja seuraavat kuusi osiota käsittelevät mediasuunnitteluun tarvittavaa osaamista, joka liittyy digimediaryhmään. Koulutuksessa käsitellään toimialaa, mainonnan muotoja, mittaamista ja hinnoittelua, kampanjasuunnittelua ja seurantaa, käsitteitä ja mediamatematiikkaa. Viimeisessä osiossa keskustellaan luovuudesta ja trendeistä. Lopputentin onnistuneen suorituksen jälkeen oppija saa yhden opintopisteen lisäksi sertifikaatin ja osaamismerkin, joilla voi todentaa osaamistaan nykyisille ja potentiaalisille työnantajille.
Oppimateriaalit
Moodlen oppimisympäristössä olevat aineistot. Opetusvideot ja siihen liittyvät esitysmateriaalit.