Markkinoinnin ja viestinnän luovat ratkaisut (projekti) (5op)
Toteutuksen tunnus: MAR010AS3A-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 13.03.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- TRALI Tradenomi liiketalous
- Opettajat
- Susanne Nyholm
- Jenni Brisk
- Ryhmät
-
TR5HEMARTradenomi liiketalous, 5. lukukausi, Helsinki, markkinointi ja viestintä
- Opintojakso
- MAR010AS3A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Projektityöskentely
Tiimitapaamiset
Projektia tukeva konsultaatio ohjaajien ja/tai toimeksiantajien kanssa.
Mahdolliset tukiluennot ja työpajat
Oppimateriaalit
Vahvistetaan opintojakson alussa.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Projektina Luova toimisto Krean visuaalisen brändi-identiteetin päivittäminen.
Tällä toteutuksella pääset suunnittelemaan Krean visuaalisen ilmeen päivitystä ja viemään omia ideoitasi käytäntöön.
Opintojakson sisältö:
+ Graafinen suunnittelu (mm. typografia, symbolit, sommittelu)
+ Visuaalinen suunnittelu (brändikuvat ja -materiaalit)
+ Brändiohjeisto
+ Digitaalisten sekä painettujen brändimateriaalien päivittäminen, esim. ppt-pohja, myyntiesite ja messuständi.
Käytämme Adoben ohjelmistoja. Esitietovaatimuksena Strateginen brändinrakennus, Markkinointiviestinnän suunnittelu ja Graafisen suunnittelun perusteet tai vastaava osaaminen.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Toteutuksella ei ole tenttiä.
Oppimistehtävät
Työskentely tapahtuu valmentajien nimeämissä tiimeissä.
Arviointitavat
Kreassa arviointi muodostuu seuraavasti
50 % aktiivisuus ja asenne
50 % lopputuotokset