KREA Luova suunnittelu ja mediaratkaisut (10 op)

Toteutuksen tunnus: MAR007AS3A-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2025 - 10.01.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.01.2025 - 16.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Hanna Tattari
Jenni Brisk
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
MAR007AS3A

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Lähiopetus Krea-luokassa keskiviikkoisin klo 8:30-13:45.
Opetuksen lisäksi opiskelijan tulee sitoutua projektin edistamiseen opetustuntien ulkopuolella tiimin kanssa. Krea-toteutusta ei voi suorittaa etänä.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakson toteutusmuodot Contact, näyttö ja opinnollistaminen.

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Opinnollistaminen on hyvä vaihtoehto, mikäli olet lähiaikoina kerryttämässä tavoitteet täyttävää osaamistasi. Lisätietoa on Moodlessa sivustolla Markkinointi ja viestintä: näytöt ja opinnollistaminen (kurssiavain näyttö) on lisätietoja https://hhmoodle.haaga-helia.fi/course/view.php?id=32573. Osaamista ohjaavan opettajan nimen löydät https://www.haaga-helia.fi/fi/ohjaus-ja-hyvinvointi/osaamista-ohjaava-opettaja.

Näyttötehtävänäsi on laatia markkinointiviestinnän kampanjasuunnitelma ja toteutus valitsemallesi yritykselle tai organisaatiolle. Kuvaa omaa suunnitteluprosessiasi ja perustele valintasi tietoperustan (aiheeseen liittyvien lähteiden esim. kirjallisuuden, artikkeleiden) avulla.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study.

Intro

Tule mukaan oppimaan markkinoinnin ja viestinnän tavoitteellista suunnittelua aidon asiakasprojektin avulla. Pääset suunnittelemaan ja kehittämään yrityksen brändiä ja arvoja tukevia luovia ratkaisuja. Perehdyt ostetun sekä ansaitun median mahdollisuuksiin ja luot kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä eri kanaviin. Opintojaksolla omaksut luovan alan työskentelytavat, saat asiakasprojektista työnantajia kiinnostavan referenssin omaan ansioluetteloosi tai portfolioosi. Pääset myös verkostoitumaan luovan alan toimistojen ja muiden yritysten kanssa.

Oppimateriaalit

Kurssilla on tietoiskuja, jotka liittyvät asiakasprojektin eri vaiheisiin.

Itsenäisesti hankittu markkinoinnin, brändäyksen ja luovan suunnittelun kirjallisuus tukee projektin edistämistä.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Krea on Haaga-Helian markkinoinnin ja viestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Työskentelemme Kreassa aitojen toimeksiantojen parissa ja asiakasprojektimme vaihtelevat strategisesta suunnittelusta aina tuotantoihin saakka. Tutkimme, ideoimme, suunnittelemme ja tuotamme julkaisuvalmista materiaalia.Tervetuloa Kreaan!

Työelämäyhteydet

Krean toteutuksissa on asiakasprojekti, joten työelämä on aina vahvasti läsnä.
Kreassa vierailee alan asiantuntijoita kertomassa työstään. Lisäksi teemme vierailun markkinointiviestinnän toimistoon, jossa päästään tutustumaan luovaan alaan.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Krea-toteutuksilla ei ole tenttiä.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Opintojakson taidot voi osoittaa näytöllä tai opinnollistaa työpaikalla.

Oppimistehtävät

Jokainen Krea-toteutus on uniikki riippuen asiakasprojektista.

Arviointitavat

Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista opintojakson lähitapaamisiin sekä asiakasprojektiin. Arvosana määräytyy tuotosten perusteella sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella.

Suositeltavaa on, että opiskelija on suorittanut opintojaksot Strateginen brändin rakentaminen, Markkinointiviestinnän suunnittelu ja Graafisen suunnittelun perusteet ja työkalut tai hänellä on näiden sisältöjä vastaava osaaminen.

Go back to top of page