KREA Luova suunnittelu ja mediaratkaisut (10 op)
Toteutuksen tunnus: MAR007AS3A-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2024 - 12.01.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2024 - 17.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- TRALI Tradenomi liiketalous
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
1krt/6h/vko
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakson toteutusmuodot Contact, näyttö ja opinnollistaminen.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Opinnollistaminen on hyvä vaihtoehto, mikäli olet lähiaikoina kerryttämässä tavoitteet täyttävää osaamistasi. Lisätietoa on Moodlessa sivustolla Markkinointi ja viestintä: näytöt ja opinnollistaminen (kurssiavain näyttö) on lisätietoja https://hhmoodle.haaga-helia.fi/course/view.php?id=32573. Osaamista ohjaavan opettajan nimen löydät https://www.haaga-helia.fi/fi/ohjaus-ja-hyvinvointi/osaamista-ohjaava-opettaja.
Näyttötehtävänäsi on laatia markkinointiviestinnän kampanjasuunnitelma ja toteutus valitsemallesi yritykselle tai organisaatiolle. Kuvaa omaa suunnitteluprosessiasi ja perustele valintasi tietoperustan (aiheeseen liittyvien lähteiden esim. kirjallisuuden, artikkeleiden) avulla.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study.
Intro
Tule mukaan oppimaan markkinoinnin ja viestinnän tavoitteellista suunnittelua aidon asiakasprojektin avulla. Pääset suunnittelemaan ja kehittämään yrityksen brändiä ja arvoja tukevia luovia ratkaisuja. Perehdyt ostetun sekä ansaitun median mahdollisuuksiin ja luot kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä eri kanaviin. Opintojaksolla omaksut luovan alan työskentelytavat, saat asiakasprojektista työnantajia kiinnostavan referenssin omaan ansioluetteloosi tai portfolioosi. Pääset myös verkostoitumaan luovan alan toimistojen ja muiden yritysten kanssa.
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit jaetaan opintojakson aikana Moodleen.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista ryhmätyöskentelyyn ja opintojakson lähitapaamisiin sekä asiakasprojektiin.
Suositeltavaa on, että opiskelija on suorittanut opintojaksot Strateginen brändin rakentaminen ja Markkinointiviestinnän suunnittelu tai hänellä on näiden sisältöjä vastaava osaaminen.
Työelämäyhteydet
Opintojaksolla toteutetaan työelämäprojekti.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Oppimistehtävät
Opintojaksolla toteutetaan toimeksiantajan kanssa yhdessä määriteltävä projektiluontoinen työ.
Arviointitavat
Arvosana määräytyy projektituotosten ja opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella.