KREA Luova suunnittelu ja mediaratkaisut (10 op)

Toteutuksen tunnus: MAR007AS3A-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2024 - 12.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.01.2024 - 17.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Sari Haavisto
Mia Roos
Veera Nguyen
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
MAR007AS3A

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

1krt/6h/vko

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakson toteutusmuodot Contact, näyttö ja opinnollistaminen.

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Opinnollistaminen on hyvä vaihtoehto, mikäli olet lähiaikoina kerryttämässä tavoitteet täyttävää osaamistasi. Lisätietoa on Moodlessa sivustolla Markkinointi ja viestintä: näytöt ja opinnollistaminen (kurssiavain näyttö) on lisätietoja https://hhmoodle.haaga-helia.fi/course/view.php?id=32573. Osaamista ohjaavan opettajan nimen löydät https://www.haaga-helia.fi/fi/ohjaus-ja-hyvinvointi/osaamista-ohjaava-opettaja.

Näyttötehtävänäsi on laatia markkinointiviestinnän kampanjasuunnitelma ja toteutus valitsemallesi yritykselle tai organisaatiolle. Kuvaa omaa suunnitteluprosessiasi ja perustele valintasi tietoperustan (aiheeseen liittyvien lähteiden esim. kirjallisuuden, artikkeleiden) avulla.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study.

Intro

Tule mukaan oppimaan markkinoinnin ja viestinnän tavoitteellista suunnittelua aidon asiakasprojektin avulla. Pääset suunnittelemaan ja kehittämään yrityksen brändiä ja arvoja tukevia luovia ratkaisuja. Perehdyt ostetun sekä ansaitun median mahdollisuuksiin ja luot kohderyhmää kiinnostavaa sisältöä eri kanaviin. Opintojaksolla omaksut luovan alan työskentelytavat, saat asiakasprojektista työnantajia kiinnostavan referenssin omaan ansioluetteloosi tai portfolioosi. Pääset myös verkostoitumaan luovan alan toimistojen ja muiden yritysten kanssa.

Oppimateriaalit

Oppimateriaalit jaetaan opintojakson aikana Moodleen.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista ryhmätyöskentelyyn ja opintojakson lähitapaamisiin sekä asiakasprojektiin.

Suositeltavaa on, että opiskelija on suorittanut opintojaksot Strateginen brändin rakentaminen ja Markkinointiviestinnän suunnittelu tai hänellä on näiden sisältöjä vastaava osaaminen.

Työelämäyhteydet

Opintojaksolla toteutetaan työelämäprojekti.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Oppimistehtävät

Opintojaksolla toteutetaan toimeksiantajan kanssa yhdessä määriteltävä projektiluontoinen työ.

Arviointitavat

Arvosana määräytyy projektituotosten ja opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella.

Go back to top of page