KREA Strateginen konseptisuunnittelu ja tarinankerronta (10 op)
Toteutuksen tunnus: MAR004AS3A-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 12.06.2023 - 18.08.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.08.2023 - 15.12.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- TRALI Tradenomi liiketalous
- Opettajat
- Jenni Brisk
- Merike Koskinen
- Ryhmät
-
TR3HECOMTradenomi liiketalous, 3. lukukausi, Helsinki, markkinointi ja viestintä
-
CONTACTLähitoteutus
-
LH5PACOMLH5PACOM
- Opintojakso
- MAR004AS3A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakson toteutusmuodot Contact, näyttö ja opinnollistaminen.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Opinnollistaminen on hyvä vaihtoehto, mikäli olet lähiaikoina kerryttämässä tavoitteet täyttävää osaamistasi.
Lisätietoa on Moodlessa sivustolla Markkinointi ja viestintä: näytöt ja opinnollistaminen (kurssiavain näyttö) on lisätietoja https://hhmoodle.haaga-helia.fi/course/view.php?id=32573. Osaamista ohjaavan opettajan nimen löydät https://www.haaga-helia.fi/fi/ohjaus-ja-hyvinvointi/osaamista-ohjaava-opettaja.
Tehtävänäsi on laatia konseptisuunnitelma ja brändisisältöä valitsemallesi yritykselle tai organisaatiolle. Suunnittele kohteellesi brändin mukainen visuaalinen ja tarinallinen markkinointikonsepti. Tuota Lisäksi konseptin mukaista erottuvaa ja houkuttelevaa sisältöä kohderyhmälähtöisesti ja monikanavaisesti. Osoita osaamisesi myös käyttällä erilaisia graafisen suunnittelun ja kuvankäsittelyn ohjelmia sekä digitaalisen tarinankerronnan alustoja.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study.
Intro
Opintojaksolla pääset vaikuttamaan yritysten brändien strategiseen kehittämiseen. Teet konkreettisen konseptisuunnitelman ja monikanavaista tarinankerrontaa toimeksiantajalle. Hyödynnät erilaisia graafisen suunnittelun menetelmiä ja työkaluja sekä sovellat strategista brändiajattelua vastuullisen markkinointi- tai viestintäkonseptin luomiseen. Opintojaksolla tehdään tiivistä tiimityöskentelyä osana Luova toimisto Krean toimintaa.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tässä Krea-toteutuksessa työstämme asiakasprojektia MTV:lle.
Suosittelemme, että olet jo suorittanut Asiakasymmärrys ja markkinointi -opintojakson lisäksi joitakin markkinointiviestinnän suuntautumis- tai täydentävien asiantuntijaosaamisten opintoja.
Opintojakson suorittaminen edellyttää aktiivista osallistumista lähitapaamisiin.
HUOM: Tämä opintojakso on vastaava kuin Krea Design -opintojakso.
Työelämäyhteydet
Asiakastoimeksianto MTV.