Dataohjautuva markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: MAR002AS2A-3016
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2025 - 21.03.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.03.2025 - 16.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 60
- Koulutus
- TRALI Tradenomi liiketalous
- Opettajat
- Päivi Penttilä
- Ryhmät
-
TR3HECOMTradenomi liiketalous, 3. lukukausi, Helsinki, markkinointi ja viestintä
-
ONLINEVerkkototeutus
- Opintojakso
- MAR002AS2A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakson toteutusmuodot Contact, Online, Virtual, näyttö ja opinnollistaminen.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Opinnollistaminen on hyvä vaihtoehto, mikäli olet lähiaikoina kerryttämässä tavoitteet täyttävää osaamistasi.
Lisätietoa on Moodlessa sivustolla Markkinointi ja viestintä: näytöt ja opinnollistaminen (kurssiavain näyttö) on lisätietoja https://hhmoodle.haaga-helia.fi/course/view.php?id=32573. Osaamista ohjaavan opettajan nimen löydät https://www.haaga-helia.fi/fi/ohjaus-ja-hyvinvointi/osaamista-ohjaava-opettaja.
Näyttötehtävänäsi on laatia markkinoinnin dataan perustuvia kehitysideoita valitsemallesi yritykselle tai organisaatiolle. Valinnat perustellaan tietoperustan (aiheeseen liittyvien lähteiden esim. kirjallisuuden, artikkeleiden) avulla.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study.
Intro
Opit modernin ja tehokkaan markkinoinnin perusteet. Tutustut alan keskeisiin käsitteisiin, käytäntöihin ja järjestelmiin. Ymmärrät dataohjatun markkinoinnin mahdollisuudet eri kanavissa ja pystyt suunnittelemaan kohdennettua markkinointia, joka tukee liiketoiminnan tavoitteita. Hyödynnät digimarkkinoinnin erilaisia mittareita ja ymmärrät niiden merkityksen ketterässä markkinoinnissa.