Asiakasymmärrys ja markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3189
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.06.2025 - 17.10.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
- 20.10.2025 - 12.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 60
- Koulutus
- TRALI Tradenomi liiketalous
- Opettajat
- Minna Saukkonen
- Ryhmät
-
TRB1HE3Tradenomi liiketalous, monimuoto, 1. lukukausi, Helsinki, ryhmä 3
-
ITB2PADIG1Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, Digitaaliset palvelut
-
EVENINGIltaopetus
-
TRB1HE2Tradenomi liiketalous, monimuoto, 1. lukukausi, Pasila, ryhmä 2
-
BLENDEDMonimuotototeutus
-
TRB1HE1Tradenomi liiketalous, monimuoto, 1. lukukausi, Pasila ryhmä 1
-
ITB2PAICB1Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, ICT ja liiketoiminta
-
ONLINEVerkkototeutus
-
ITB2PAICI1Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, ICT infra ja pilvipalvelut
-
ITB2PASOF1Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, Ohjelmistokeihtys
- Opintojakso
- MAR001HH1A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Toteutusmuodot: Contact, Blended, Online, Virtual ja Demo.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ.
Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Intro
Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.