Asiakasymmärrys ja markkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3189

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2025 - 17.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
20.10.2025 - 12.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 60
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Minna Saukkonen
Ryhmät
TRB1HE3
Tradenomi liiketalous, monimuoto, 1. lukukausi, Helsinki, ryhmä 3
ITB2PADIG1
Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, Digitaaliset palvelut
EVENING
Iltaopetus
TRB1HE2
Tradenomi liiketalous, monimuoto, 1. lukukausi, Pasila, ryhmä 2
BLENDED
Monimuotototeutus
TRB1HE1
Tradenomi liiketalous, monimuoto, 1. lukukausi, Pasila ryhmä 1
ITB2PAICB1
Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, ICT ja liiketoiminta
ONLINE
Verkkototeutus
ITB2PAICI1
Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, ICT infra ja pilvipalvelut
ITB2PASOF1
Tradenomi tietojenkäsittely, monimuoto, 2. lukukausi, Pasila, Ohjelmistokeihtys
Opintojakso
MAR001HH1A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Toteutusmuodot:
CONTACT / CONTACT BLENDED
ONLINE / ONLINE BLENDED
VIRTUAL / VIRTUAL INSTRUCTED / VIRTUAL NONSTOP
DEMO

Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat"

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ. Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.

Voit suorittaa opintojakson opinnollistamalla vaikka opintojaksosta ei olisi WORKSTUDY -toteutuksia. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta Haaga-Helian verkkosivulla: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.

Siirry alkuun