Asiakasymmärrys ja markkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3188

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
11.08.2025 - 17.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
20.10.2025 - 12.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Malmin toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 45
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Susanna Luoma
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
TR1MA2
Tradenomi liiketalous,1. lukukausi, Malmi, ryhmä 2
Opintojakso
MAR001HH1A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Toteutusmuodot:
CONTACT / CONTACT BLENDED
ONLINE / ONLINE BLENDED
VIRTUAL / VIRTUAL INSTRUCTED / VIRTUAL NONSTOP
DEMO

Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat"

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ. Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.

Voit suorittaa opintojakson opinnollistamalla vaikka opintojaksosta ei olisi WORKSTUDY -toteutuksia. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta Haaga-Helian verkkosivulla: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.

Siirry alkuun