Asiakasymmärrys ja markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3127

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.11.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.08.2023 - 17.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
1 - 100
Koulutus
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Opettajat
Anu Seppänen
Tarja Autio
Ryhmät
DEMO
Näyttö
Opintojakso
MAR001HH1A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Toteutusmuodot: Contact, Blended, Online, Virtual ja Demo.

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ.

Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.

Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.

Siirry alkuun