Asiakasymmärrys ja markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3113
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2024 - 12.01.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2024 - 15.03.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toimipiste
- Vierumäen toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 31 - 50
- Koulutus
- LIIKO Liikunnanohjaaja
- Opettajat
- Ella Korhonen
- Pamela Kangaspunta
- Ryhmät
-
LIIKO23SVILiikunnanohjaajan koulutus, Vierumäki
-
CONTACTLähitoteutus
- Opintojakso
- MAR001HH1A
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Lähiopetus torstaisin ajalla 06.02.-02.04.2023.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Toteutusmuodot: Contact, Blended, Online, Virtual ja Demo.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ.
Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Intro
Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.
Oppimateriaalit
Bergström, S. & Leppänen, A.: Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos 2015 tai uudempi).
Moodlen oppimismateriaali.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Lähiopetus torstaisin ajalla 06.02.-02.04.2023.
Opintojakso linkittyy opintojaksoon Tapahtumajärjestäminen.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tentin ajankohta ilmoitetaan Moodle-alustalla. Tentin voi uusia kaksi kertaa.
Oppimistehtävät
Asiakasymmärryksen kerääminen ja asiakaspersoonan muodostaminen.
Markkinoinnin ilmiöt -työpajan ryhmätehtävä.
Arviointitavat
Tentti sekä kaksi arvioitavaa oppimistehtävää.