Asiakasymmärrys ja markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3105

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
08.01.2024 - 12.01.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.01.2024 - 17.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Opettajat
Joel Pakalén
Ryhmät
REB1HA1
Restonomi, monimuoto, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 1
BLENDED
Monimuotototeutus
ONLINE
Verkkototeutus
Opintojakso
MAR001HH1A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Toteutusmuodot: Contact, Blended, Online, Virtual ja Demo.

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ.

Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.

Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu restonomitutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.

Siirry alkuun