Dynaamisen ravintolayrityksen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: HOS006AS3A-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
19.08.2024 - 30.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
1 - 40
Koulutus
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Opettajat
Terhi Oksanen-Alén
Outi Rekola
Ryhmät
DEMO
Näyttö
Opintojakso
HOS006AS3A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Kontaktiopetus sisältää harjoituksia, ryhtätöitä ja tentit. Mikäli jo osaat tämän opintojakson tavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Ravintolan johtaminen edellyttää strategista ajattelua ja strategisten menetelmien soveltamista. Dynaaminen johtaminen on tavoitteellista toimintaa. Tällä opintojaksolla tulet oppimaan, miten voit hyödyntää ravintolaliiketoiminnan osaamistasi vastuullisesti toimien. Opit ymmärtämään ravintolajohtamisen moninaisuutta, taklaamaan haasteita ja kehittämään alaa yhdessä elinkeinon toimijoiden kanssa.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tämä on näyttö- eli DEMO-toteutus opiskelijoille, jotka jo osaavat opintojaksolla opittavat tiedot ja taidot. Opintojaksolla ei ole opetusta tai tapaamisia

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Mikäli jo osaat tämän opintojakson tavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/ura-ja-osaaminen/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Arviointitavat

Opintojaksojen contact-, online- ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla.  Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25 %, arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50 %, opintojakso hylätään. 

Arvioinnissa käytetään sekä kirjaillisia itsenäisiä tehtäviä ja analyysejä. Myös projektiluontoisia tehtäviä ja/tai ryhmätehtäviä.
Ryhmätehtävät vaativat aktiivista läsnäoloa ja osallistumista.

Siirry alkuun