Communication and culture (5cr)

Code: GLO1LH101B-3001

Basic information of implementation


Enrollment
01.08.2018 - 24.08.2018
Enrolment for the implementation has ended.
Timing
20.08.2018 - 12.10.2018
Implementation has ended.
ECTS Credits
5 cr
Campus
Pasila Campus
Teaching languages
Finnish
English
Seats
15 - 40
Degree programmes
HELI Degree Programme in Business Management
Teachers
Leena Virtamo
Groups
EXCH
EXCH Exchange students
Course
GLO1LH101B

Evaluation scale

H-5

Schedule

See separate schedule in Moodle.

Implementation methods, demonstration and Work&Study

Project counseling and contact lessons. Class-based learning and presentation of the M5 team project, assignments, and independent work.
If the student has obtained the relevant knowledge and skills elsewhere, for example at work, s/he can demonstrate the knowledge and skills through the RPL process.

Tämä opintojakso on mahdollista ahotoida liiketalouden yleisinä näyttöpäivinä. Mikäli jo hallitset opintojakson tavoitteissa mainitut asiat, voit osoittaa osaamisesi näyttöpäivässä. Silloin sinun ei tarvitse osallistua opintojakson toteutukselle, vaan näytät osaamisesi ennakkotehtävillä ja näyttöpäivään osallistumalla. Älä siis ilmoittaudu toteutukselle MyNetissä.

Lisätietoa opintojakson ahotoinnista ja linkki näyttöpäivän ilmoittautumiseen löytyy Moodlesta. Siellä ovat myös kaikki näyttöön liittyvät ohjeet. Opettajaan ei tarvitse olla etukäteen yhteydessä. Vastuuopettaja Teija Schalin.
(Kirjoita etusivun Etsi kursseja -hakuun Liiketalouden näytöt. Kirjaudu alustalle kurssiavaimella: näyttö.)

Materials

Handouts.

Teaching methods and instruction

Contact lessons 28 h, independent distant learning.

Working life connections

-

Exam dates and re-exam possibilities

No exams, quizzes in Moodle.

Internationality

-

Completion alternatives

Assessment of prior learning.,

Learning assignments

Spoken and written tasks for Communication and Culture
Moodle quizzes

Assessment methods

Self-assessment, peer assessment, feedback from the lecturer.

Go back to top of page