Palvelumuotoilun menetelmät (2 op)

Toteutuksen tunnus: CUS8LH107-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.01.2021 - 12.02.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
15.02.2021 - 19.03.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 60
Koulutus
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Kristiina Laine
Eliisa Sarkkinen
Ryhmät
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
CUS8LH107

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Opintojakso alkaa 15.02.2021
Opintojakso loppuu 19.03.2021

Opintojakso on esitietovaatimus opintojaksolle CUS8LH108 Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.

Oppimateriaalit

Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristössä.
Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintjaksolla ei ole tenttiä.

Arviointitavat

Arviointi koostuu opintojakson tehtävistä kertyvistä pisteistä. Tarkemmat tehtäväohjeet ja arviointikriteerit esitellään orientaatiomateriaalissa opintojakson alussa.

Arvioidaan asteikolla 0-5.

Go back to top of page