Asiakkuus- ja markkinointiosaaminen (6 op)

Toteutuksen tunnus: CUS1LZ101B-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2020 - 24.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
20.01.2020 - 20.03.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
6 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
MYYNTI Myyntityön koulutusohjelma
Opettajat
Anu Nieminen
Pirjo Purovesi
Ryhmät
LZ2B
LZ2B Myynnin 2. lukukausi
LZ2A
LZ2A Myynnin 2. lukukausi
EIpalautetta
Ei kerätä palautetta
Opintojakso
CUS1LZ101B

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

20.01.2020 - 22.03.2020

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

AHOTointi ja näyttö.

Oppimateriaalit

Armstrong, G. & Kotler, P. 2012. Marketing: an introduction, International edition, 11. painos tai uudempi. Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education, Inc.
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos tai uudempi. Edita, Helsinki.
Lipiäinen J & Keskinen T, Asiakkaan matkassa
Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Rohkeus + rakkaus = raha. Talentum. Viro.
Tunneilla jaettu tai ilmoitettu muu materiaali.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Lähiopetustoteutus, jossa siihen liittyvät tehtävät, projektityöskentely, itsenäinen työskentely sekä tentit.

Työelämäyhteydet

Moduulissa kuvataan valitun yrityksen markkinointiprosessi ja analysoidaan se sekä tunnistetaan esimerkkiyrityksen kehittämiskohteita asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Kurssilla käytetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia luennoitsijoita yrityksistä.

Kansainvälisyys

Markkinointiin ja asiakkuuteen liittyvät käsitteet käydään läpi myös englanniksi. Luentomateriaalina voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia.

Arviointitavat

Osallistuminen & aktiivisuus ja tehtävät (5 kpl): 30%
Projektityö (word + ppt) ja esitykset (2kpl)ryhmätyönä: 40%
Tentti: 30%

Siirry alkuun