Asiakkuus- ja markkinointiosaaminen (6 op)
Toteutuksen tunnus: CUS1LZ101B-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2020 - 24.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 20.01.2020 - 20.03.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 6 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- MYYNTI Myyntityön koulutusohjelma
- Opettajat
- Anu Nieminen
- Pirjo Purovesi
- Ryhmät
-
LZ2BLZ2B Myynnin 2. lukukausi
-
LZ2ALZ2A Myynnin 2. lukukausi
- Opintojakso
- CUS1LZ101B
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
20.01.2020 - 22.03.2020
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
AHOTointi ja näyttö.
Oppimateriaalit
Armstrong, G. & Kotler, P. 2012. Marketing: an introduction, International edition, 11. painos tai uudempi. Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education, Inc.
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos tai uudempi. Edita, Helsinki.
Lipiäinen J & Keskinen T, Asiakkaan matkassa
Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Rohkeus + rakkaus = raha. Talentum. Viro.
Tunneilla jaettu tai ilmoitettu muu materiaali.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Lähiopetustoteutus, jossa siihen liittyvät tehtävät, projektityöskentely, itsenäinen työskentely sekä tentit.
Työelämäyhteydet
Moduulissa kuvataan valitun yrityksen markkinointiprosessi ja analysoidaan se sekä tunnistetaan esimerkkiyrityksen kehittämiskohteita asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Kurssilla käytetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia luennoitsijoita yrityksistä.
Kansainvälisyys
Markkinointiin ja asiakkuuteen liittyvät käsitteet käydään läpi myös englanniksi. Luentomateriaalina voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia.
Arviointitavat
Osallistuminen & aktiivisuus ja tehtävät (5 kpl): 30%
Projektityö (word + ppt) ja esitykset (2kpl)ryhmätyönä: 40%
Tentti: 30%