Krea Digital – Digitaalinen sisältösuunnittelu ja videotuotanto (10 op)

Toteutuksen tunnus: COM4LH103-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.01.2022 - 14.01.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.01.2022 - 20.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Ville Lahtinen
Johanna Mäkeläinen
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
COM4LH103

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Kaksi lähikertaa viikossa: tiistaisin ja torstaisin. Ensimmäinen lähitapaaminen tiistaina 18.1. klo 10-13.45.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)

Aiemmin hankittu osaaminen on mahdollista osoittaa näytön avulla. Katso ohjeet AHOT-menettelyyn opiskelijan intrasta (MyNet).

Opintojaksolla toteutetaan tiimeissä ainakin yksi videotuotantoprojekti ja yksi digikanavien tai -sisältöjen kehitysprojekti ulkopuoliselle asiakasyritykselle ja/tai luova toimisto Krealle.

Opintojaksoon sisältyy vierailijaluentoja sekä luovan alan vierailukäyntejä videotuotantoyhtiöissä, digitoimistoissa, sisältötoimistoissa ja/tai mainostoimistoissa.

Moduulissa hyödynnetään kansainvälisiä materiaaleja. Osa toimeksiannoista voi tulla kansainvälisesti toimivilta yrityksiltä.

Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.

Oppimateriaalit

Moodlessa jaettavat aineistot

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.

Työelämäyhteydet

Opintojaksolla toteutetaan tiimeissä ainakin yksi videotuotantoprojekti ja yksi digikanavien tai -sisältöjen kehitysprojekti ulkopuoliselle asiakasyritykselle ja/tai luova toimisto Krealle.Opintojaksoon sisältyy vierailijaluentoja sekä mahdollisesti projektiin liittyviä luovan alan vierailukäyntejä.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä. Arvosana muodostuu asiakasprojektista.

Kansainvälisyys

Opintojaksolla hyödynnetään kansainvälistä materiaalia. Osa toimeksiannoista voi tulla kansainvälisesti toimivilta yrityksiltä ja asiakasprojektiin saattaa liittyä kansainvälisiä elementtejä. Kurssin työkieli saattaa osin olla englanti.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Päivätoteutus:

Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.

Mahdollisuus opinnollistamiseen tai näyttöön.

Monimuotototeutus:

Ks. kesäopintomoduuli Krea Community – Opi yhteisömanageriksi (15 op)

Oppimistehtävät

Projektiin liittyvät tehtävät toimeksiantajayritykselle.

Arviointitavat

Tiimiarviointi, vertaisarviointi, yksilöarviointi, itsearviointi

Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista opintojakson lähitapaamisiin ja tiimityöskentelyyn. Arvosana määräytyy tiimin tuotosten perusteella (50 %) sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella (50 %).

Tiimin tuotoksiin lukeutuvat mm. videotuotantoprojektin materiaalit ja presentaatio sekä digitaalinen kehitysprojekti sekä siitä tuotettu dokumentaatio tai ohjeistus.

Go back to top of page