Krea Digital – Digitaalinen sisältösuunnittelu ja videotuotanto (10 op)

Toteutuksen tunnus: COM4LH103-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.06.2020 - 28.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
24.08.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Tuula Ryhänen
Johanna Mäkeläinen
Ryhmät
LH5PACOM
LH5PACOM
Opintojakso
COM4LH103

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Katso Moodle

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)

Aiemmin hankittu osaaminen on mahdollista osoittaa näytön avulla. Katso ohjeet AHOT-menettelyyn opiskelijan intrasta (MyNet).

Opintojaksolla toteutetaan tiimeissä ainakin yksi videotuotantoprojekti ja yksi digikanavien tai -sisältöjen kehitysprojekti ulkopuoliselle asiakasyritykselle ja/tai luova toimisto Krealle.

Opintojaksoon sisältyy vierailijaluentoja sekä luovan alan vierailukäyntejä videotuotantoyhtiöissä, digitoimistoissa, sisältötoimistoissa ja/tai mainostoimistoissa.

Moduulissa hyödynnetään kansainvälisiä materiaaleja. Osa toimeksiannoista voi tulla kansainvälisesti toimivilta yrityksiltä.

Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.

Oppimateriaalit

Moodlessa jaettavat aineistot

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.

Työelämäyhteydet

Opintojaksolla toteutetaan tiimeissä ainakin yksi videotuotantoprojekti ja yksi digikanavien tai -sisältöjen kehitysprojekti ulkopuoliselle asiakasyritykselle ja/tai luova toimisto Krealle.

Opintojaksoon sisältyy vierailijaluentoja sekä luovan alan vierailukäyntejä videotuotantoyhtiöissä, digitoimistoissa, sisältötoimistoissa ja/tai mainostoimistoissa.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä. Arvosana muodostuu asiakasprojektista.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Päivätoteutus:

Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.

Monimuotototeutus:

Ks. kesäopintomoduuli Krea Community – Opi yhteisömanageriksi (15 op)

Oppimistehtävät

Moduulissa hyödynnetään kansainvälisiä materiaaleja. Osa toimeksiannoista voi tulla kansainvälisesti toimivilta yrityksiltä.

Arviointitavat

Tiimiarviointi, vertaisarviointi, yksilöarviointi, itsearviointi

Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista opintojakson lähitapaamisiin ja tiimityöskentelyyn. Arvosana määräytyy tiimin tuotosten perusteella (50 %) sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella (50 %).

Tiimin tuotoksiin lukeutuvat mm. videotuotantoprojektin materiaalit ja presentaatio sekä digitaalinen kehitysprojekti sekä siitä tuotettu dokumentaatio tai ohjeistus.

Siirry alkuun