Digitaalinen markkinointiteknologia (5 op)
Toteutuksen tunnus: COM4HM003-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2023 - 24.03.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 27.03.2023 - 19.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 31 - 60
- Koulutus
- LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
- PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
- LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Toteutuksesta riippuen lähiopetusta, itsenäistä työskentelyä, pienryhmätyöskentelyä ja verkko-opintoja. Itseohjautuva ja kokeileva lähestymistapa tiedonhakuun ja jatkuvaan oppimiseen korostuu. Opintojaksoon sisältyy pakollisena oman oppimisen arviointi.
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Jos opiskelijalla on työn, opintojen tai muun aiemman kokemuksen (esim. sertifiointi) perusteella kurssin tuottama osaaminen, hän voi osoittaa osaamisensa toteutuksen opettajan kanssa sovittavalla tavalla. Toteutuksen opettaja tiedottaa tarkemmin AHOT-käytännöistä kurssin alussa.
Intro
Markkinoinnin digitaalinen toimintaympäristö muuttuu ennätysvauhdilla, ja uudet teknologiat, sovellukset ja globaalit ilmiöt kuten tekoäly ja tietosuojalainsäädäntö tarjoavat jatkuvia haasteita ja mahdollisuuksia niin pienille kuin suurille yrityksille. Valmiita vastauksia ei ole, vaan nykyaikainen digimarkkinointi on jatkuva prosessi, jossa suunnittelun, ideoinnin, testaamisen, mittaamisen, arvioinnin ja kehittämisen sykli toistuu. Digitaalisen markkinointiteknologian kurssi tarjoaa perusteet ja ajankohtaisen katsauksen digimarkkinoinnin prosesseihin ja työkaluihin ja ennen kaikkea ajattelutapaan, jossa tuloksia syntyy iteratiivisten ja ketterien kokeilujen ja testauksen kautta.