Strateginen brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: COM4HM001-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.06.2020 - 28.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.08.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 50
Koulutus
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
Opettajat
Hanna Rajalahti
Ryhmät
MACOMF
Viestinnän ja markkinoinnin johtaminen, masterit, Pasila
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
COM4HM001

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso toteutetaan virtuaalisena, ja opiskelijat työskentelevät itsenäisesti ja itseohjautuvasti kurssiaikataulun mukaan.

Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)

Jos opiskelija omaa työn, opintojen tai muun syyn (esim. sertifiointi) takia kurssin tuottaman osaamisen, voi hän osoittaa osaamisensa näytöllä toteutuksen vastuuopettajan kanssa sovittavalla tavalla. Lisätietoja näyttöprosessista löytyy: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study katso kohta "Ohjeet osaamisen tunnistamiseen (master)".

Oppimateriaalit

Oppimateriaali on listattu Moodlessa.
Tällä opintojaksolla opiskelija joutuu myös lukemaan ja hyödyntämään englanninkielistä kirjallisuutta, koska suomenkielistä ei ole saatavilla.
Opiskelija valitsee ja hakee itse omaan suuntautumiseensa liittyvää kirjallisuutta.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Opintojakso toteutetaan virtuaalisena, ja opiskelijat työskentelevät itsenäisesti ja itseohjautuvasti kurssiaikataulun mukaan.
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- ymmärtää ja kuvata brändin merkityksen strategisen työkaluna globaalissa liiketoimintaympäristöss
- hakea ja käyttää soveltuvia brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin teorioita
- tunnistaa ja puhutella eri sidosryhmien kiinnostuksenkohteita
- tunnistaa, analysoida ja ratkaista ongelmia aidoissa yrityselämän tilanteissa.

Opintojakson aikana opiskelija voi itse valita suuntautumisensa (esimerkiksi brändin luominen tai uudistaminen, brändiviestinnän kehittäminen, brändin jalkauttaminen sisäisesti).

Työelämäyhteydet

Toteutuksessa hyödynnetään eri organisaatioiden brändiasiantuntijoiden haastatteluja.
Opiskelijat peilaavat tutkimuksellista tietoa toimintaan omissa nykyisissä tai entisissä organisaatioissaan.

Siirry alkuun