Strateginen brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: COM4HM001-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.06.2020 - 28.08.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 27.08.2020 - 18.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 50
- Koulutus
- LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
- PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
- Opettajat
- Hanna Rajalahti
- Ryhmät
-
MACOMFViestinnän ja markkinoinnin johtaminen, masterit, Pasila
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
- Opintojakso
- COM4HM001
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisena, ja opiskelijat työskentelevät itsenäisesti ja itseohjautuvasti kurssiaikataulun mukaan.
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Jos opiskelija omaa työn, opintojen tai muun syyn (esim. sertifiointi) takia kurssin tuottaman osaamisen, voi hän osoittaa osaamisensa näytöllä toteutuksen vastuuopettajan kanssa sovittavalla tavalla. Lisätietoja näyttöprosessista löytyy: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study katso kohta "Ohjeet osaamisen tunnistamiseen (master)".
Oppimateriaalit
Oppimateriaali on listattu Moodlessa.
Tällä opintojaksolla opiskelija joutuu myös lukemaan ja hyödyntämään englanninkielistä kirjallisuutta, koska suomenkielistä ei ole saatavilla.
Opiskelija valitsee ja hakee itse omaan suuntautumiseensa liittyvää kirjallisuutta.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Opintojakso toteutetaan virtuaalisena, ja opiskelijat työskentelevät itsenäisesti ja itseohjautuvasti kurssiaikataulun mukaan.
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- ymmärtää ja kuvata brändin merkityksen strategisen työkaluna globaalissa liiketoimintaympäristöss
- hakea ja käyttää soveltuvia brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin teorioita
- tunnistaa ja puhutella eri sidosryhmien kiinnostuksenkohteita
- tunnistaa, analysoida ja ratkaista ongelmia aidoissa yrityselämän tilanteissa.
Opintojakson aikana opiskelija voi itse valita suuntautumisensa (esimerkiksi brändin luominen tai uudistaminen, brändiviestinnän kehittäminen, brändin jalkauttaminen sisäisesti).
Työelämäyhteydet
Toteutuksessa hyödynnetään eri organisaatioiden brändiasiantuntijoiden haastatteluja.
Opiskelijat peilaavat tutkimuksellista tietoa toimintaan omissa nykyisissä tai entisissä organisaatioissaan.