Vuorovaikutustaidot asiakaskohtaamisissa (5 op)

Toteutuksen tunnus: COM007AS2A-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2025 - 10.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
13.10.2025 - 16.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Opettajat
Johanna Förnäs
Ryhmät
RR1HA1
Ruokatuotanto, päivä, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 1
REB1HA1
Restonomi, monimuoto, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 1
REB1HA2
Restonomi, monimuoto, 1.lukukausi, Haaga, ryhmä 2
RR5HA1
Ruokatuotanto, päivä, 5. lukukausi, Haaga, ryhmä 1
RE3HATOU1
Restonomi, päivä, 3.lukukausi, Haaga, matkailu-suuntautuminen, ryhmä 1
RE3HAHOSM
Restonomi, päivä, 3.lukukausi, Haaga, majoitus-suuntautuminen
RE5HAHOSM
Restonomi, päivä, 5.lukukausi, Haaga, majoitus-suuntautuminen
RE3HAHOSR
Restonomi, päivä, 3.lukukausi, Haaga, ravintola-suuntautuminen
RE5HAHOSR
Restonomi, päivä, 5.lukukausi, Haaga, ravintola-suuntautuminen
CONTACT
Lähitoteutus
RE5HATOU1
Restonomi, päivä, 5.lukukausi, Haaga, matkailu-suuntautuminen, ryhmä 1
RR3HA1
Ruokatuotanto, päivä, 3. lukukausi, Haaga, ryhmä 1
RE5HATOU2
Restonomi, päivä, 5.lukukausi, Haaga, matkailu-suuntautuminen, ryhmä 2
RE1HA4
Restonomi, päivä, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 4
INTENSIVE
Intensiivitoteutus
RE1HA1
Restonomi, päivä, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 1
RE1HA3
Restonomi, päivä, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 3
RE1HA2
Restonomi, päivä, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 2
Opintojakso
COM007AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opetus- ja työskentelymuodot:

• Interaktiiviset luennot
• Ryhmätyöt ja keskustelut
• Itsearviointi ja vertaisarviointi
• Videotallenteet ja vierailijat
• Simulaatiot ja roolipelit

Intro

Koulutuksen tarkoituksena on antaa opiskelijoille valmiuksia esiintyä vakuuttavasti ja ammattimaisesti asiakaspalvelutilanteissa, asiakaskohtaamisissa sekä ja erilaissa tilaisuuksissa. Aktiiviset harjoitukset, kuten roolipelit ja ryhmätyöt, auttavat opiskelijoita soveltamaan opittuja taitoja käytännössä ja kasvattamaan itsevarmuutta esiintymistilanteissa.

Kurssin aikana opiskelijat oppivat myös, kuinka tärkeää on ymmärtää ja arvostaa asiakkaan näkökulmaa sekä kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitoja, jotka ovat avain menestykseen asiakastyössä.

Siirry alkuun