Vuorovaikutustaidot asiakaskohtaamisissa (5 op)
Toteutuksen tunnus: COM007AS2A-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2025 - 21.03.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.03.2025 - 16.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Haagan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opetus- ja työskentelymuodot:
• Interaktiiviset luennot
• Ryhmätyöt ja keskustelut
• Itsearviointi ja vertaisarviointi
• Videotallenteet ja vierailijat
• Simulaatiot ja roolipelit
Intro
Koulutuksen tarkoituksena on antaa opiskelijoille valmiuksia esiintyä vakuuttavasti ja ammattimaisesti asiakaspalvelutilanteissa, asiakaskohtaamisissa sekä ja erilaissa tilaisuuksissa. Aktiiviset harjoitukset, kuten roolipelit ja ryhmätyöt, auttavat opiskelijoita soveltamaan opittuja taitoja käytännössä ja kasvattamaan itsevarmuutta esiintymistilanteissa.
Kurssin aikana opiskelijat oppivat myös, kuinka tärkeää on ymmärtää ja arvostaa asiakkaan näkökulmaa sekä kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitoja, jotka ovat avain menestykseen asiakastyössä.