Työyhteisöviestintä (5 op)
Toteutuksen tunnus: CAM8LH105-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2020 - 24.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 20.01.2020 - 20.03.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- HELI Liiketalouden koulutusohjelma
- Opettajat
- Hanna Tattari
- Kati Selvenius
- Ryhmät
-
EVENINGIltaopetus
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
- Opintojakso
- CAM8LH105
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
20.1. - 5.4.2020
Tarkka aikataulu ilmenee aloitusviestistä, joka lähetetään koulun sähköpostiin 20.1.2020.
Lähitapaamisia ei ole. Virtuaalinen aloitustapaaminen on to 30.1. klo 18 - 19.30 Teamsissa. Tähän liittyvät ohjeet ovat aloitusviestissä.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Verkkototeutus: harjoitustehtävät, vertaistyöskentely, itsenäinen työskentely sekä oman oppimisen arviointi
Opintojaksolla noudatetaan aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistamismenettelyä (AHOT) erikseen annettavan ohjeen mukaan.
Oppimateriaalit
Ahonen, R. & Lohtaja-Ahonen, S. 2014. Palaute kuuluu kaikille. Human Interest.. Helsinki.
Isotalus, P. & Rajalahti, H. 2017 Vuorovaikutus johtajan työssä. Alma Talent. Helsinki.
Juholin, E. 2013. Communicare! Kasva viestinnän ammattilaiseksi. MIF Oy. Helsinki.
Parppei, R. 2018. Tee, toimi, saa aikaan! Kehitä ja johda vuorovaikutusta. Alma Talent. Helsinki.
Pirinen, H. 2015. Esimies muutoksen johtajana. Alma Talent. Helsinki.
Muu käytettävä materiaali ilmoitetaan opintojakson alussa.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Verkkototeutus: harjoitustehtävät, vertaistyöskentely, itsenäinen työskentely sekä oman oppimisen arviointi
Huom! Toteutuksella ei käytetä Moodlea.
Työelämäyhteydet
Opintojakson tehtäviä peilataan omiin työtehtäviin ja -kokemuksiin.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tenttiä ei ole.
Kansainvälisyys
Tehtäviä tarkastellaan myös kansainvälisen ja monikulttuurisen yhteisön näkökulmasta.
Oppimistehtävät
Tehtävät ohjeistetaan opintojakson alussa:
- aloitustehtävät (yhteensä 4)
- tutkimustehtävät (yhteensä 2)
- kokoava lopputehtävä (yhteensä 4)
- lopetustehtävä
Arviointitavat
Arviointi perustuu palautettujen tehtävien laatuun, aktiivisuuteen ja aikataulun noudattamiseen.
- harjoitustehtävät, vertaistyöskentely ja aktiivisuus 50 %
- kokoava lopputehtävä 50 %