Kokonaisvaltaisen valmennuksen suunnittelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: SPO006AS3A-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.06.2024 - 30.08.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 19.08.2024 - 16.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 30
- Koulutus
- LIIKO Liikunnanohjaaja
- Opettajat
- Kimmo Kantosalo
- Markus Arvaja
- Pasi Mustonen
- Ryhmät
-
LI1PA2Liikunnanohjaaja, monimuoto, 1.lukukausi, Helsinki, ryhmä 2
-
CONTACTLähitoteutus
-
BLENDEDMonimuotototeutus
- Opintojakso
- SPO006AS3A
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Syksy
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat
Oppimateriaalit
Moodlen kurssilla jaettava materiaali. Moodlen kirjat ja step by step oppaat.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Opinnot suoritetaan monimuotototeutuksena lähijaksoilla ja online totetuksena. Moodlessa on pakollisia tehtäviä, jotka pitää suorittaa hyväksytysti riittävällä pistemäärällä ja täydentäviä tehtäviä, millä voi korottaa arviointia. Tehtävien suorittaminen edellyttää oppimateriaaliin ja oman lajin kirjallisuuteen perehtymistä. Opiskelijan tulee eri tehtävien kautta suunnitella ja toteuttaa kokonaisvaltainen valmennuksen prosessi kahdelle urheilijalle, jota hän vie käytäntöön teoriassa opiskeltuja asioita. Opettaja ohjaa tehtävien edistymistä lähiopetus tuntien aikana ja moodlessa olevan arviointikriteerien ja arviointimatriisin avulla.
Työelämäyhteydet
Opiskelija hyödyntää oppimaansa teoriaa omassa valmennuksen toimintaympäristössä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
EI tentti.
Kansainvälisyys
Opetuskieli Englanti. Opetusryhmässä kansainvälisiä opiskelijoita.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Valinnaista oppimistavoista voit neuvotella erikseen opettajien kanssa.
Oppimistehtävät
Työelämälähtöiset profilointi ja tavoitteen asettelu tehtävät.
Arviointitavat
Opettajan arviointi, itsearviointi ja vertaisarviointi.