Kokonaisvaltaisen valmennuksen suunnittelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: SPO006AS3A-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.06.2024 - 30.08.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
19.08.2024 - 16.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
2 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 30
Koulutus
LIIKO Liikunnanohjaaja
Opettajat
Kimmo Kantosalo
Markus Arvaja
Pasi Mustonen
Ryhmät
LI1PA2
Liikunnanohjaaja, monimuoto, 1.lukukausi, Helsinki, ryhmä 2
CONTACT
Lähitoteutus
BLENDED
Monimuotototeutus
Opintojakso
SPO006AS3A

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Syksy

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat

Oppimateriaalit

Moodlen kurssilla jaettava materiaali. Moodlen kirjat ja step by step oppaat.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Opinnot suoritetaan monimuotototeutuksena lähijaksoilla ja online totetuksena. Moodlessa on pakollisia tehtäviä, jotka pitää suorittaa hyväksytysti riittävällä pistemäärällä ja täydentäviä tehtäviä, millä voi korottaa arviointia. Tehtävien suorittaminen edellyttää oppimateriaaliin ja oman lajin kirjallisuuteen perehtymistä. Opiskelijan tulee eri tehtävien kautta suunnitella ja toteuttaa kokonaisvaltainen valmennuksen prosessi kahdelle urheilijalle, jota hän vie käytäntöön teoriassa opiskeltuja asioita. Opettaja ohjaa tehtävien edistymistä lähiopetus tuntien aikana ja moodlessa olevan arviointikriteerien ja arviointimatriisin avulla.

Työelämäyhteydet

Opiskelija hyödyntää oppimaansa teoriaa omassa valmennuksen toimintaympäristössä.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

EI tentti.

Kansainvälisyys

Opetuskieli Englanti. Opetusryhmässä kansainvälisiä opiskelijoita.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Valinnaista oppimistavoista voit neuvotella erikseen opettajien kanssa.

Oppimistehtävät

Työelämälähtöiset profilointi ja tavoitteen asettelu tehtävät.

Arviointitavat

Opettajan arviointi, itsearviointi ja vertaisarviointi.

Siirry alkuun