Osaamisen kehittäjän taidot (5 op)
Toteutuksen tunnus: SPO003AS3A-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.01.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 02.10.2023 - 05.07.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Vierumäen toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 30
- Koulutus
- AVO Avoin ammattikorkeakoulu
- Opettajat
- Maiju Kokkonen
- Kimmo Kantosalo
- Pekka Clewer
- Ryhmät
-
AVOINAMKAvoimen AMK:n toteutus
-
CONTACTLähitoteutus
-
BLENDEDMonimuotototeutus
- Opintojakso
- SPO003AS3A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat
Oppimateriaalit
Oppimateriaalina köytetään moodle -oppimisalustan materiaaleja, jotka on rakennettu ICCE:n Coach Developer -viitekehysten ja -materiaalien pohjalta.
Lisälukemista:
- Olympiakomitean valmennusosaamisen käsikirjat
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Opetus koostuu lähiopetuspäivistä, on-line verkkotapaamisista, itseopiskelusta, sekä käytännön harjoittelusta työelämässä.
Työelämäyhteydet
Oppikokonaisuus on rakennetty työelämätarpeista lähtien. Oppikokonaisuuden käynyt voi osoittaa käyneensä lajiliitoille ja heidän kanssaan rakennetun valmentajakouluttajakoulutuksen. Opiskelijat osoittavat osaamisesnsa työelämän koulutusprosesseissa.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Oppikokonaisuus ei sisällä tenttejä vaan osaamisen arviointi pohjautuu fasilitointinäyttöön, joka sisältää käytännön fasilitoinnin lisäksi kirjallisen suunnitelman palauttamisen ja itsearvioinnin.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Mikäli osallistuja on estynyt osallistumasta lähiopetukseen, kyseisen lkähipäivän jälkeen oppimisalustalle aukeavat automaattisesti korvaavat tehtävät, jotka tekemällä voi kyseisen kokonaisuuden suorittaa.
Muista mahdollisista tavoista suorittaa kokonaisuus voi keskustella opettajan kanssa.
Oppimistehtävät
Kokonaisuus sisältää erilaisia oppimistehtäviä, jotka arvioidaan hyväksytty/hylätty. Tehtävien tavoitteena on antaa erilaisia malleja oppistehtävistä, sekä tutustuttaa oppija erilaisiin työkaluihin.
Arviointitavat
Itsearviointi, vertaisarviointi, opettajan arviointi