Myynti ja markkinointi 1 (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL2LP201-3013
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.06.2022 - 19.08.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 22.08.2022 - 16.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 45
- Koulutus
- LIIPO Liiketalouden koulutusohjelma
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Juridiikan osuus:
sopimusoikeutta vkot 34-41
markkinointioikeutta ja tietosuojalainsäädäntö vkot 42-47
Markkinoinnin osuuden tehtävät 1. periodilla
Terminologia 1, tuntitehtävä 30.8.
Myyntipuhe DL 13.9.
Sivukävijät, tuntitehtävä 13.9.
Fundamentals of digital marketing sertifikaatti DL 27.9.
Markkinoinnin osuuden tehtävät 2. periodilla
Markkinointikampanjan raportti, esitykset ja vertaisarvioinnit
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
a) Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Oppimateriaalit
Moodlessa ilmoitettava materiaali
Opetusmenetelmät ja ohjaus
- lähiopetus (luennointi, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (esim. tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö markkinointisuunnitelman tai muun vastaavan muodossa (ryhmätyö)
- käytännön markkinointitoimenpiteisiin liittyvä sisällöntuotanto (ryhmätyö)
- sopimusoikeuden soveltaminen sopimusneuvotteluissa
Työelämäyhteydet
Juridiikan osuudessa työelämälähtöisiä esimerkkejä, tapausharjoituksia ja tehtäviä.
Markkinoinnin osuudessa yritystoimeksianto tehtäviin ja työelämälähtöisiä tuntitehtäviä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Jurdiikan tentti vko 48, uusintatentti vko 50
Markkinoinnin tentti 1.12., uusintatentti 15.12.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Opinnollistaminen tai näyttö
Oppimistehtävät
Juridiikan osuuden tehtävät:
Sopimusneuvottelutehtävä vkot 40-42
Kuluttajansuojatehtävä vko 46
Markkinoinnin osuuden tehtävät 1. periodilla
Terminologia 1, tuntitehtävä 30.8.
Myyntipuhe DL 13.9.
Sivukävijät, tuntitehtävä 13.9.
Fundamentals of digital marketing sertifikaatti DL 27.9.
Markkinoinnin osuuden tehtävät 2. periodilla
Markkinointikampanjan raportti, esitykset ja vertaisarvioinnit
Arviointitavat
Juridiikan osuus on 50% opintojakson arvioinnista. Juridiikan osuuden arvosana muodostuu
40% tehtävät
60% tentti
Markkinoinnin osuus on 50% opintojakson arvioinnista. Markkinoinnin osuuden arvosana muodostuu
60% tehtävät
40% tentti