VIRTUAL – Toteutus, jossa opiskelija opiskelee täysin itsenäisesti tekemällä pääosin automatisoituja tehtäviä verkko-oppimisympäristössä oman aikataulunsa mukaan. Toteutuksella ei ole lukujärjestykseen merkittyä opetusta tai muuta tapaamista verkossa. Opiskelijat voivat olla yhteydessä toisiinsa ja toteutuksen opettajaan keskustelualueen kautta. Suosituksena on, että opiskelija saa yhteyden ohjaajaan viiden työpäivän aikana. Mahdollinen tentti uusintoineen järjestetään joustavasti verkossa.
NONSTOP – Toteutus, jonka voi suorittaa omassa aikataulussa toteutuksen aukioloaikana. Toteutuksella voi olla aloitustehtävä, jonka suorittamalla opiskelija vahvistaa osallistumisensa toteutukselle. Opettaja hyväksyy uudet ilmoittautujat vähintään kerran viikossa ja viimeisen kerran kaksi viikkoa ennen toteutuksen päättymistä. Opettaja kirjaa valmiit suoritukset Peppiin sitä mukaa, kun opiskelija on suorittanut toteutuksen. Suosituksena on, että opiskelija saa yhteyden ohjaajaan viiden työpäivän aikana. Mahdollinen tentti uusintoineen järjestetään joustavasti verkossa.
INSTRUCTED – Ohjattu virtuaalitoteutus, jossa opiskelija suorittaa tehtäviä verkko-oppimisympäristössä toteutussuunnitelman mukaisesti. Toteutuksella ei ole lukujärjestykseen merkittyä opetusta. Opiskelija voi halutessaan osallistua opettajan tarjoamiin ohjaus- ja palautetapaamisiin. Lisäksi opiskelijat voivat olla yhteydessä toisiinsa ja toteutuksen opettajaan keskustelualueen kautta. Suosituksena on, että opiskelija saa yhteyden ohjaajaan viiden työpäivän aikana. Mahdollinen tentti uusintoineen järjestetään joustavasti verkossa.
Kurssin Moodle-sivuston sisältö ja seuraavat kirjat:
Kappaleet 1-2: Spiller, L. 2022. Selling & sales management: Developing skills for success. London: Sage Publications Ltd. Saatavilla HH:n kirjastosta e-kirjana: https://haaga-helia.finna.fi/Record/3amk.301776?sid=2985950484
Hänti, S., Kairisto-Mertanen, L. & Kock, H. 2016. Oivaltava myyntityö: Asiakkaana organisaatio. Helsinki: Edita. Saatavilla HH:n kirjastosta e-kirjana: https://haaga-helia.finna.fi/Record/3amk.266786?sid=2985951678
Soveltuvin osin (sisältö liittyen myyntiin ja asiakaskokemukseen): Bergström, S. & Leppänen, A. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19., uudistettu painos. Helsinki: Edita. Saatavilla HH:n kirjastosta e-kirjana: https://haaga-helia.finna.fi/Record/3amk.293050?sid=2985953811
Saarijärvi, H. & Puustinen, P. 2020. Strategiana asiakaskokemus: Miksi, mitä, miten? Jyväskylä: Docendo. Saatavilla HH:n kirjastosta e-kirjana: https://haaga-helia.finna.fi/Record/3amk.294942?sid=2995308744.
Pasilan toimipiste
Suomi
15.01.2024 - 17.05.2024
Tehtävät Asiakaslähtöinen myynnin kansio: 0 - 40 pistettä Onnistunut myyntikohtaaminen -harjoitus: 0 - 30 pistettä Kaksi tenttiä: 0-10 pistettä per tentti Itsereflektio: 0 - 10 pistettä Opintojakson jokainen aihealue tulee suorittaa hyväksytysti. Kaikki tehtävät tulee palauttaa Moodleen. ?Arvosana määräytyy seuraavasti: 90-100 pistettä 5 80-89 pistettä 4 70-79 pistettä 3 60-69 pistettä 2 50-59 pistettä 1
02.01.2024 - 22.03.2024
Riitta Räisänen, Ville Virtanen
30 - 100
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
5.00 op
H-5