Opintojakso toteutetaan työelämäprojektina tai opiskelijatiimit etsivät kohdeyrityksen.
Markkinointiviestinnän suunnitteluun ja projektiin liittyvä taustatieto/aiheet käydään läpi tapaamisten aluksi tietoiskutyyppisesti. Tapaamisten aikana työskennellään myös tiimeissä. Keskeisessä roolissa on tiimi- ja projektityöskentely.
Rämö, S. 2019. Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa
Eagle, L., Czarnecka, B., Dahl, S., & Lloyd, J. 2021. Marketing Communications
Toteutuksessa tehdään markkinointiviestintäsuunnitelma elinkeinoelämän kohdeyritykselle.
Pasilan toimipiste
Ei aikaan ja paikkaan sidottuja tenttejä.
Suomi
Opintojaksolla käytetään kansainvälisiä esimerkkejä markkinointiviestinnästä.
21.10.2024 - 13.12.2024
Ryhmissä tehtävä markkinointiviestintäsuunnitelma elinkeinoelämän kohdeyritykselle. i Projektin suunnitelma ja loppuraportti
03.06.2024 - 18.10.2024
Kontaktitunnit Pasilan kampuksella perjantaisin 9.00-13.30
AHOT, näyttö
Mia-Maria Salmi
15 - 50
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5