Asiakasymmärrys ja markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: MAR001HH1A-3125
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2024 - 22.03.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 25.03.2024 - 17.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- TRATI Tradenomi tietojenkäsittely
- Opettajat
- Kari Hautakoski
- Ryhmät
-
IT2PASOF2Tradenomi tietojenkäsittely, 2. lukukausi, Pasila, Ohjelmistokehitys ryhmä 2
-
CONTACTLähitoteutus
-
IT2PAICB1Tradenomi tietojenkäsittely, 2. lukukausi, Pasila, ICT ja liiketoiminta, ryhmä 1
- Opintojakso
- MAR001HH1A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Toteutusmuodot: Contact, Blended, Online, Virtual ja Demo.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Teet näyttösi opintojakson omalla DEMO-toteutuksella, jolle ilmoittaudut PEPISSÄ.
Näytössä kuvaat ja analysoit valitsemasi organisaation asiakkaita ja markkinoinnin kilpailukeinoja 7P-mallin avulla. Tarkemmat ohjeet löydät DEMO-toteutuksen Moodlesta.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Intro
Tämä opintojakso perehdyttää sinut markkinoinnin perusteisiin ja rooliin vastuullisessa liiketoiminnassa. Opit tunnistamaan kuluttajien käyttäytymisen merkityksen tuotteiden ja palveluiden suunnittelun lähtökohtana. Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen sekä brändien ja asiakassuhteiden arvon yritykselle. Markkinointiosaaminen on tärkeää, sillä sitä tarvitaan yrityksen kaikissa toiminnoissa.