Brändikokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: EXP4HM003-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2023 - 13.01.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 16.01.2023 - 17.03.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikkoja
- 15 - 30
- Koulutus
- LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
- PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
- LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus
- Opettajat
- Leena Korttilalli
- Mario Passos Ascencao
- Ryhmät
-
CONTACTLähitoteutus
-
MAEXPFHAElämystalous ja palveluiden kehittäminen, masterit, Haaga
- Opintojakso
- EXP4HM003
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opetus koostuu verkko-opetuksesta, ohjatusta oppimisesta sekä itsenäisestä työskentelystä. Opintojaksolla hyödynnetään erilaisia pedagogisia lähestymistapoja, kuten ”flipped classroom”-oppimista. Verkko-opetuksessa opiskelijat tutustuvat myös alan asiantuntijoihin, jotka vierailevat luennoilla. Opintojaksoon kuuluu kuudesta kahdeksaan verkkotapaamista, joissa hyödynnetään vuorovaikutuksellisia oppimismenetelmiä. Ohjatun oppimisen muodot perustuvat opintojakson tehtävien suorittamiseen itsenäisesti ja pienryhmissä. Opintojaksolla kannustetaan oppimiseen itsenäisen työskentelyn kautta, jolloin henkilökohtaiset tavoitteet antavat pohjan jokaisen omalle työskentelylle. Tämä kurssi käyttää Moodlea kurssin virtuaalisena oppimisympäristönä ja Zoomia tai Microsoft Teams -alustoja verkkokontaktiopiskelusessioihin.
Lyhyesti:
* 24h verkko-opetusta
* 110h itsenäistä ja pienryhmätyöskentelyä
* 1h oman oppimisen arviointi
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Jos opiskelija omaa työn, opintojen tai muun syyn (esim. sertifiointi) takia kurssin tuottaman osaamisen, voi hän osoittaa osaamisensa näytöllä toteutuksen vastuuopettajan kanssa sovittavalla tavalla. Lisätietoja näyttöprosessista löytyy: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study. katso kohta "Ohjeet osaamisen tunnistamiseen (master)".
Intro
Brändi ei ole yrityksesi logo. Tämä kurssi keskittyy teorioihin ja käytäntöihin vahvojen brändien rakentamisesta ja merkityksellisistä brändikokemuksista.
“I’m Lovin’ It”, “America Runs on Dunkin” and “Betcha Can’t Eat Just One”. It is “The Last Place You Want To Go”. In this course, “Have it your Way”, and “Challenge Everything”, “Because You’re Worth It”. Join the course and “See what we Mean”. “We deliver” and for us it is like “A Diamond is Forever” and therefore “There is no Substitute”. “Just Do It!” and experience each lesson as “The happiest place on Earth.”