Brändikokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: EXP4HM003-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2023 - 13.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.01.2023 - 17.03.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
englanti
Paikkoja
15 - 30
Koulutus
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus
Opettajat
Leena Korttilalli
Mario Passos Ascencao
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
MAEXPFHA
Elämystalous ja palveluiden kehittäminen, masterit, Haaga
Opintojakso
EXP4HM003

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opetus koostuu verkko-opetuksesta, ohjatusta oppimisesta sekä itsenäisestä työskentelystä. Opintojaksolla hyödynnetään erilaisia pedagogisia lähestymistapoja, kuten ”flipped classroom”-oppimista. Verkko-opetuksessa opiskelijat tutustuvat myös alan asiantuntijoihin, jotka vierailevat luennoilla. Opintojaksoon kuuluu kuudesta kahdeksaan verkkotapaamista, joissa hyödynnetään vuorovaikutuksellisia oppimismenetelmiä. Ohjatun oppimisen muodot perustuvat opintojakson tehtävien suorittamiseen itsenäisesti ja pienryhmissä. Opintojaksolla kannustetaan oppimiseen itsenäisen työskentelyn kautta, jolloin henkilökohtaiset tavoitteet antavat pohjan jokaisen omalle työskentelylle. Tämä kurssi käyttää Moodlea kurssin virtuaalisena oppimisympäristönä ja Zoomia tai Microsoft Teams -alustoja verkkokontaktiopiskelusessioihin.

Lyhyesti:
* 24h verkko-opetusta
* 110h itsenäistä ja pienryhmätyöskentelyä
* 1h oman oppimisen arviointi

Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT)
Jos opiskelija omaa työn, opintojen tai muun syyn (esim. sertifiointi) takia kurssin tuottaman osaamisen, voi hän osoittaa osaamisensa näytöllä toteutuksen vastuuopettajan kanssa sovittavalla tavalla. Lisätietoja näyttöprosessista löytyy: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study. katso kohta "Ohjeet osaamisen tunnistamiseen (master)".

Intro

Brändi ei ole yrityksesi logo. Tämä kurssi keskittyy teorioihin ja käytäntöihin vahvojen brändien rakentamisesta ja merkityksellisistä brändikokemuksista.
“I’m Lovin’ It”, “America Runs on Dunkin” and “Betcha Can’t Eat Just One”. It is “The Last Place You Want To Go”. In this course, “Have it your Way”, and “Challenge Everything”, “Because You’re Worth It”. Join the course and “See what we Mean”. “We deliver” and for us it is like “A Diamond is Forever” and therefore “There is no Substitute”. “Just Do It!” and experience each lesson as “The happiest place on Earth.”

Siirry alkuun