Kurssi on osa asiakasosaajamoduulia jai toteutetaan lähiopetuksena. Kurssilla tehdään tuntitehtäviä, ryhmässä tehtävä projektityö ja tentti.
Tärkein tehtävä kurssilla on projektityö. Ryhmätyönä opiskelijat tekevät markkinoinnin kilpailukeinojen ja ostopolun analyysin valitsemalleen yritykselle. Tämä ryhmätyö on syytä aloittaa heti Kirjallisen raportin lisäksi kukin opiskelijaryhmä pitää aiheestaan suullisen esityksen. Ryhmätyöhön on jokaisen opiskelijan osallistuttava aktiivisesti
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos tai uudempi. Edita, Helsinki - Uusin painos (2021) löytyy e-kirjana mm. Haaga-Helian kirjastosta https://haaga-helia.finna.fi/Record/3amk.293050
Armstrong, G. & Kotler, P. 2012. Marketing: an introduction, International edition, 11. painos tai uudempi. Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education, Inc.
Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Rohkeus + rakkaus = raha. Talentum. Viro
Löytänä, J. & Kortesuo, K. 2011. Asiakaskokemus. Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen. Talentum. Helsinki
Muu luennoilla ilmoitettu ja jaettu materiaali
Pasilan toimipiste
Suomi
28.03.2022 - 20.05.2022
03.01.2022 - 25.03.2022
Lähiopetus ja ryhmäprojektin ohjaussessiot ovat Pasilassa (jos toisin ei ilmoiteta) 29.3 - 20.5. 2022 :
Tiistaisin 8:00 - 11:45
Perjantaisin 10:00-13:45
Kts tarkemmin kurssin Moodlesta
Ville Virtanen
15 - 40
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
H-5