Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.
Moodlessa jaettavat aineistot
Opintojaksolla toteutetaan tiimeissä ainakin yksi videotuotantoprojekti ja yksi digikanavien tai -sisältöjen kehitysprojekti ulkopuoliselle asiakasyritykselle ja/tai luova toimisto Krealle.Opintojaksoon sisältyy vierailijaluentoja sekä mahdollisesti projektiin liittyviä luovan alan vierailukäyntejä.
Pasilan toimipiste
Ei tenttiä. Arvosana muodostuu asiakasprojektista.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään kansainvälistä materiaalia. Osa toimeksiannoista voi tulla kansainvälisesti toimivilta yrityksiltä ja asiakasprojektiin saattaa liittyä kansainvälisiä elementtejä. Kurssin työkieli saattaa osin olla englanti.
17.01.2022 - 20.05.2022
Projektiin liittyvät tehtävät toimeksiantajayritykselle.
03.01.2022 - 14.01.2022
Kaksi lähikertaa viikossa: tiistaisin ja torstaisin. Ensimmäinen lähitapaaminen tiistaina 18.1. klo 10-13.45.
Päivätoteutus:
Markkinoinnin ja viestinnän opiskelijat tuottavat digitaalisen sisältösuunnittelun palveluita asiakasyrityksille osana luova toimisto Krean toimintaa. Yritysprojekteissa opiskelijat harjaantuvat luovalle alalle ominaiseen tiimityöskentelyyn sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisuvalmiiksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti.
Mahdollisuus opinnollistamiseen tai näyttöön.
Monimuotototeutus:
Ks. kesäopintomoduuli Krea Community – Opi yhteisömanageriksi (15 op)
Johanna Mäkeläinen, Ville Lahtinen
15 - 40
Tiimiarviointi, vertaisarviointi, yksilöarviointi, itsearviointi
Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista opintojakson lähitapaamisiin ja tiimityöskentelyyn. Arvosana määräytyy tiimin tuotosten perusteella (50 %) sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella (50 %).
Tiimin tuotoksiin lukeutuvat mm. videotuotantoprojektin materiaalit ja presentaatio sekä digitaalinen kehitysprojekti sekä siitä tuotettu dokumentaatio tai ohjeistus.
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
0.00 op
H-5