Itsenäinen pari- tai ryhmätyöskentely omaan tahtiin annetun aikataulun puitteissa. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu tietojenkäsittely-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Lisälukemisto:
Kotler, Principles of Marketing
Armstrong – Kotler: Marketing: an introduction, International edition, 2015 tai uudempi painos. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, Inc.
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintojaksolla käytetään esimerkkejä alan yrityksistä.
Pasilan toimipiste
Tentti järjestetään opintojakson lopuksi Moodlessa. Uusintatentti on Examissa.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
19.08.2024 - 11.10.2024
Kaksi pari- tai ryhmätyönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle.
03.06.2024 - 16.08.2024
Tarkempi aikataulu ilmoitetaan Moodlessa opintojakson alkaessa. Ei lähiopetusta.
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Minna Saukkonen, Anna Vähäsalo
30 - 100
Tentti ja opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
TRATI Business Information Technology
0.00 op
5.00 op
H-5