•   Customer and Marketing Skills CUS1LZ101B-3008 17.01.2022-18.03.2022  6   (LZ2B, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Oppii ymmärtämään markkinoinnin perusteet, käsitteet ja teoriat, käytännön esimerkkien ja harjoitusten avulla.
    Tuntee hyvin asiakaslähtöisen markkinoinnin ajattelutavan ja markkinoinnin merkityksen yritykselle.
    Oppii ymmärtämään markkinoinnin roolin osana liiketoimintaa ja MYYNTIÄ.
    Oppia keskeinen markkinoinnin terminologia suomeksi ja englanniksi.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opiskelija on suorittanut moduulit 1 (Liiketoimintaosaaja) ja 2 (Työyhteisöosaaja)
    Sisältö
    Opiskelija perehtyy asiakasarvoa tuottavaan monikanavaiseen markkinointiin. Hän oppii markkinoinnin ja asiakkaan kohtaamisen perustaidot. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaation tuomia mahdollisuuksia.
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    - tuntee monikanavaisen markkinoinnin kilpailukeinot.
    - tuntee erilaisia asiakastiedon lähteitä.
    - tunnistaa asiakastiedon hyödyntämiseen liittyviä tietosuojakysymyksiä.
    - tunnistaa erilaisia asiakasryhmiä.
    - tunnistaa keskeisiä markkinointiin liittyviä eettisiä ja juridisia näkökulmia.
    - tunnistaa asiakkaan ostopolun eri vaiheet.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    - tuntee monikanavaisen markkinoinnin kilpailukeinojen mahdollisuudet yrityksen menestyksen välineenä.
    - osaa hankkia asiakastietoa.
    - tuntee asiakastiedon hyödyntämiseen liittyvät keskeiset tietosuojakysymykset.
    - osaa ryhmitellä asiakkaita joidenkin kriteereiden avulla.
    - osaa hankkia tietoa markkinointiin liittyvien eettisten ja juridisten kysymysten ratkaisemiseksi.
    - osaa kuvata asiakkaan ostopolun erilaisissa palvelukanavissa.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    - osaa soveltaa monikanavaisen markkinoinnin kilpailukeinoja yrityksen menestyksen välineenä.
    - hyödyntää asiakastietoa asiakasymmärryksen kartoittamiseksi.
    - osaa ryhmitellä asiakkaita useiden kriteereiden avulla ja soveltaa ryhmittelyä asiakkuuden hoitamisessa.
    - ottaa toiminnassaan huomioon keskeiset markkinointiin liittyvät eettiset ja juridiset näkökulmat.
    - osaa kehittää asiakaskokemusta ostopolun tuottaman tiedon perusteella

    Toteutustapa

    Lähiopetus

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    17.01.2022 - 18.03.2022

    Ilmoittautumisaika

    03.01.2022 - 14.01.2022

    Ryhmä
    • LZ2B
    • CONTACT
    • LZ2A
    Opettaja

    Pirjo Purovesi

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutus

    MYYNTI Degree Programme in Professional Sales

    Arviointitavat

    H-5