Lähiopetus:
Verkko-opetus
• Yhteiset verkkotapaamiset (webinaarit)
• Tiimikohtaiset tapaamiset (webinaarit) (yksilöllinen aikataulu)
• Verkkomateriaalit (yksilöllinen aikataulu)
Itsenäinen opiskelu
• Painetut ja sähköiset alan julkaisut
• Työvälineharjoitteet
• Tutustumiset toimijoihin
• Opintojakson tehtävät (suunnittelu ja raportointi joko tiimissä tai itsenäisesti)
Tiimioppiminen
• Elämysten suunnittelu tiimissä
• Työväline- ja/tai ohjausharjoitteet
• Elämyspäivän kokemukset, purkaminen ja pohdinta
Gioglio, J. & Walter, E. 2014. Power of visual storytelling. How to use visuals, videos and social media to market your brand.
Grönroos, C. 2015. Palvelujen johtaminen ja markkinointi.
Kalliomäki, A. 2018. Tarinallistaminen
Kinnunen, R. 2006. Palvelujen suunnittelu.
Pine, J. & Gilmore, J. 2011. The experience economy.
Swarbrooke, J. & Horner, S. 2007. Consumer behaviour in tourism.
Tuulaniemi, J. 2011. Palvelumuotoilu.
Wahlgrén, A. & Kitunen, A. 2012. Kohti laadukasta palveluliiketoimintaosaamista.
Verkkojulkaisut ja artikkelit alan toimijoilta, mm. ATTA, HBR, MTI, OECD, UNWTO
Muu mahdollinen opintojaksolla osoitettu materiaali.
Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan yrityselämän edustajia vierailuluennoitsijoina / vieraillaan alan yrityksissä. Tehtävät perustuvat aitoihin toimintaympäristöihin ja yritysesimerkkeihin.
Porvoon toimipiste
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Opintojakson suorittaminen edellyttää annettujen oppimistehtävien suorittamista hyväksytysti.
Suomi
Opintojakson kehittämistyöt toteutetaan kansainväliset asiakkaat huomioiden.
25.05.2020 - 31.07.2020
Opintojaksolla osoitettavat yksilö- ja tiimitehtävät.
15.04.2020 - 22.05.2020
Opintojakso käynnistyy yhteisellä aloituspäivällä viikolla 20 (tarkentuu)
• Kaksi elämyspäivää, (pakollinen osallistuminen vähintään yhteen); toinen kesäkuussa, toinen elokuussa (ajankohdat tarkentuvat)
Jaana Laaksonen
15 - 40
Opintojakso arvioidaan käyttäen asteikkoa kiitettävä (5), erittäin hyvä (4), hyvä (3), tyydyttävä (2), välttävä (1), hylätty (0). Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5. Arvioinnissa huomioidaan
• Oppimistehtävät, kehittämistyö
• Aktiivinen panos elämyspäivään
• Aktiivinen rooli tiimikohtaisissa tehtävissä
• Itse- ja vertaisarviointi
POMO Matkailun koulutusohjelma
0.00 op
5.00 op
H-5