•   Growth Hacking - kasvun mahdollisuudet liiketoiminnassa SER006AS3A-3004 13.01.2025-14.03.2025  5   (TR4HESER, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Tämän opintojakson suorittanut opiskelija ymmärtää growth hacking eli kasvunmarkkinoinnin merkityksen yritykselle. Opiskelija oppii käyttämään growth hacking menetelmiä käytännössä yrityksen kasvun markkinointiin. Opintojaksolla käydään läpi growth hacking funneli ja opitaan hyödyntämään käytännön työkaluja.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opintojakso sijaitsee tradenomitutkinnon Palveluliiketoiminnan suuntautumisessa.
    Sisältö
    • Mitä growth hacking on?
    • Growth hacking metodi
    • Asiakashankinta
    • Asiakkaiden aktivointi
    • Asiakkaiden pitäminen
    • Esimerkkejä growth hacking työkaluista
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    Tunnistaa growth hackingin perusteet.
    Tuntee growth hacking työkalut.
    Tietää esimerkkejä tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksista kasvun markkinoinnissa.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    Tunnistaa growth hackingin perusteet eri asiakaspolun vaiheissa.
    Tuntee growth hacking työkalut ja osaa käyttää niitä jollain tavalla.
    Tunnistaa esimerkkejä tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksista kasvun markkinoinnissa.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    Tunnistaa growth hackingin perusteet eri asiakaspolun vaiheissa ja osaa soveltaa niitä käytäntöön.
    Osaa valita ja käyttää growth hacking työkaluja käytännön tilanteissa
    Osaa hyödyntää tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksia kasvun markkinoinnissa.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Tämän opintojakson suorittanut opiskelija ymmärtää growth hacking eli kasvunmarkkinoinnin merkityksen yritykselle. Opiskelija oppii käyttämään growth hacking menetelmiä käytännössä yrityksen kasvun markkinointiin. Opintojaksolla käydään läpi growth hacking funneli ja opitaan hyödyntämään käytännön työkaluja.

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Oppimateriaalit
    Videot, artikkelit, kurssimateriaalit sekä etätehtävät

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Ei tenttiä

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    13.01.2025 - 14.03.2025

    Oppimistehtävät

    Ryhmä ja yksilötehtäviä

    Ilmoittautumisaika

    02.01.2025 - 10.01.2025

    Aikataulu

    15.1.-15.3.2024 Tarkempi aikataulu lukujärjestyksessä ja toteutuksen Moodlessa.
    Blended, Contact

    Ryhmä
    • TR4HESER
    • BLENDED
    • CONTACT
    Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

    Opinnollistaminen
    Mikäli teet työssä kasvumarkkinointia, voit opinnollistaa opintojakson. Ota yhteyttä opettajaan.

    Ohje näytön tekemiselle: Mikäli jo osaat tämän opintojakson sisällöt, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

    Opettaja

    Tuija Koskimäki, Katja Suihkonen

    Paikkoja

    15 - 45

    Arviointitavat

    Arviointikriteerit
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:

    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija
    Tunnistaa growth hackingin perusteet.
    Tuntee growth hacking työkalut.
    Tietää esimerkkejä tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksista kasvun markkinoinnissa.

    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelija
    Tunnistaa growth hackingin perusteet eri asiakaspolun vaiheissa.
    Tuntee growth hacking työkalut ja osaa käyttää niitä jollain tavalla.
    Tunnistaa esimerkkejä tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksista kasvun markkinoinnissa.

    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelija
    Tunnistaa growth hackingin perusteet eri asiakaspolun vaiheissa ja osaa soveltaa niitä käytäntöön.
    Osaa valita ja käyttää growth hacking työkaluja käytännön tilanteissa
    Osaa hyödyntää tuotekehityksen ja markkinoinnin mahdollisuuksia kasvun markkinoinnissa.

    Koulutus

    TRALI Tradenomi liiketalous

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    2.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5