Online toteutus ajalla 29.10 - 10.12.2024.
Hanna Rajalahti
Opintojakson Moodlessa on tieteellisiä artikkeleja, oheismateriaaleja ja kirjallisuusluettelo. Osa oppimateriaaleista on englanninkielisiä (erit. tieteelliset artikkelit).
Oppimistehtävät laaditaan yritykselle tai organisaatiolle (opiskelija valitsee itse). Opintojaksolla on mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita (ilmoitetaan erikseen).
Pasilan toimipiste
Ei tenttiä (ennakkotehtävä ja kolme pakollista oppimistehtävää).
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään englanninkielisiä tieteellisiä artikkeleja ja englanninkielistä kirjallisuutta.
Luennoilla käsitellään myös kansainvälisiä esimerkkejä.
21.10.2024 - 13.12.2024
Ennakkotehtävä (samalla karsiva tehtävä) Kolme pakollista oppimistehtävää, jotka tehdään valitulle kohdeorganisaatiolle: 1) Pari- tai yksilötehtävänä Service Logic Business Model Canvas; 2) Asiakaspolun kehittäminen ja 3) Asiakaskokemuksen johtamisen nykytila-analyysi ja sen kehittäminen.
03.06.2024 - 18.10.2024
29.10.2024 itsenäistä etätyöskentelyä ennakkotehtävän parissa
Online tapaamiset tiistaisin klo 17:40 – 20:30 ajalla 29.10.-10.12.2024 seuraavasti:
5.11, 12.11, 19.11, 26.11, 3.12, 10.12.
AHOT (aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen, kannattaa keskustella opinto-ohjaajan kanssa)
Leena Korttilalli, Mona Eskola
31 - 60
Ennakkotehtävän painoarvo 10%, oppimistehtävä 1:n painoarvo 40%, oppimistehtävä 2:n painoarvo 20% ja oppimistehtävä 3:n painoarvo 30% kokonaisarvosanasta.
Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää kaikkien tehtävien suorittamista hyväksytysti.
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
1.00 op
H-5