Online-kurssi. Yksilötehtäviä, keskusteluja ja luentoja.
Hanna Rajalahti
Oppimateriaali on koottu Moodleen.
Yksilötehtävänä osallistujat tekevät valitsemansa organisaation kehittämissuunnitelman.
Pasilan toimipiste
Ei tenttiä.
Suomi
Kurssi on suomenkielinen, mutta oppimateriaali on pääosin englanninkielistä.
24.03.2025 - 16.05.2025
Kurssin aiheet: 1. Johdatus kurssiaiheisiin sekä lopputehtävään 2. Asiakassuuntautunut myyntiorganisaatio 3. Kuinka organisaatiot kehittävät arvoa asiakkaalle 4. Sales enablement & AI 5. Myyntikulttuurin rakentaminen organisaatioissa 6. Kuinka (myynti)organisaation muutosta johdetaan 7. Tulevaisuuden myyntiorganisaatio 8. Loppuyhteenveto
25.11.2024 - 02.12.2024
Kevään jälkimmäinen periodi
Ahotointi-mahdollisuus Haaga-Helian ohjeistuksen mukaisesti.
Riku Hytönen
31 - 60
Kehittämissuunnitelma max. 76 pistettä
Aktiivisuus online-opetuksessa max. 24 pistettä
Kokonaispisteet: max 100 pistettä
Pisteet/arvosana: -39/0, 40-49/1, 50-61/2, 62-74/3, 75-87/4, 88-100/5
Arviointi 1-5
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee myynnin strategisen roolin ja osaa kuvata sen merkityksen myyntiorientoituneessa organisaatiossa. Hän tunnistaa ja osaa osittain selittää keskeiset rakenteet ja tekijät, jotka edistävät myyntiorientoituneen organisaation kehittymistä ja johtamista. Opiskelija tunnistaa organisaation myyntiprosessit sekä strategisen myynnin keskeiset tekijät.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa kuvata myynnin strategisen roolin ja merkityksen myyntiorientoituneessa organisaatiossa. Hän tunnistaa ja osaa selittää keskeiset rakenteet ja tekijät, jotka vaikuttavat myyntiorientoituneen organisaation kehittämiseen ja johtamiseen. Opiskelija tunnistaa myynnin prosesseja ja osaa kehittää niitä sekä strategista myyntiä organisaatiossa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa määritellä myynnin strategisen roolin ja merkityksen myyntiorientoituneessa organisaatiossa. Opiskelijalla on erinomaiset valmiudet arvioida ja kehittää myyntiorientoituneen organisaation rakenteita ja toimintoja. Opiskelija tunnistaa organisaation myyntiprosesseja ja osaa kehittää sekä niitä että strategista myyntiä kokonaisvaltaisesti.
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
1.00 op
H-5