• Undersökande inlärning
• Ömsesidigt lärande
• Läsecirklar
• Föreläsningar (närundervisning, gästföreläsningar)
• Projektarbete i smågrupper
Se Moodle
Tredje terminens projekt utförs i samarbete med Haaga-Helia och Borgå företag.
Porvoon toimipiste
Inga tenter
19.08.2019 - 13.12.2019
• Inlärningsuppgift 1: SOSTAC-plan 25% (grupp) • Inlärningsuppgift 2: Genomförande av själva evenemanget per koncept samt marknadskommunikationen 40% (grupp) • Inlärningsuppgift 3: Valfri slutrapport 25 % (grupp) • Reading Circle 10 % • Själv- och kollegialutvärdering och aktivitet: höjande och sänkande
17.06.2019 - 23.08.2019
Marina mån Maria to
vko 34 Allmänna saker /introduktion av projektet Inga lektioner (DS)
35 marknadsföringsmix + marknadskommunikation SOSTAC + digital marknadskommunikation
36 personlig försäljning, reklam Some
37 direkt marknadsföring, sales promotion, PR Analysering
38 SOSTAC arbete SOSTAC arbete
39 Presentera planen för Luova tiimi Analysering av feedback (Luova Tiimi) och planen för innehållet
40 Innehåll Innehåll
41 försäljning & övrig reklam 0,5 h / grupp some + nätsidor 0,5 h / grupp
42 Innehåll Innehåll
43 Innehåll Innehåll
44 Innehåll Innehåll
45 Innehåll Innehåll
46 EVENEMANG VECKA EVENEMANG VECKA
47 Analysrapport Analysrapport
48 Analysrapport Analysrapport
49 Slutpresentation 2.12. kl 12
Se Moodle
Kirsi Ola, Jörgen Wollsten, Johan Dromberg, Anna Vähäsalo, Katri Heikkinen, Marina Karlqvist, Maria Vickholm
15 - 30
VIMA Myynnin ja visuaalisen markkinoinnin koulutusohjelma
5.00 op
0.00 op
H-5