Projekti (suunnittelu, toteutus, arviointi)
Itsenäinen ja ohjattu ryhmätyöskentely
Lähiopetus (luennot, workshopit, tutoriaalit)
Ohjaajan luentomateriaalit
Aiheeseen liittyvä kirjallisuus
E-kirjat ja verkkoartikkelit
Yritysten kotisivut
Toimialaan liittyvät raportit ja tilastot sekä uutiset
Sosiaalisen median sisällöt.
Työelämälähtöiset tehtävät ja toimeksiannot.
Porvoon toimipiste
Sovitaan erikseen projektin puitteissa.
Suomi
Kansainväliset lähteet ja caset.
18.01.2021 - 21.05.2021
Painoarvot kokonaisarvioinnissa: Markkinointiviestintä 60%, juridiikka 40% Markkinointiviestinnän oppimistehtävät: Oppimistehtävä 1: Markkinointiviestintäsuunnitelma (ryhmätehtävä) 70%. Oppimistehtävä 2: Tentti (yksilötehtävä) 30%. Oppimistehtävä 3: Hubspot –sertifikaatti (yksilötehtävä) hyväksytty / hylätty (hylätty vähentää oppimistehtävien 1-2 arvosanasta 1) Oppimistehtävä 4: Vertaisarviointi + palautelomake. Osallistuminen lähitunteihin ja harjoituksiin sekä itse- ja vertaisarviointi vaikuttavat lopulliseen arvosanaan.
04.01.2021 - 15.01.2021
Vko 3: Orientoituminen + toteutussuunnitelma. Asiakaskokemus
Vko 4: Sisältömarkkinointi: teoria + tehtävä (HUOM! Tunnit pe klo 12-14)
Vko 5: Markkinointiviestintämix: Mainonta
Vko 6: Markkinointiviestintämix: Myynninedistäminen + suoramarkkinointi
Vko 7: Markkinointiviestintämix: Digimarkkinointi (sis. some).
Vko 8: Hiihtoloma
Vko 9: Markkinointiviestintämix: Henkilökohtainen myyntityö + PR
Vko 10: Hubspot-sertifikaatti ja sen palautus
Vko 11: Markkinointiviestinnän suunnittelu: Nykytila-analyysi
Vko 12: Intensiiviviikko / LC3
Vko 13: Markkinointiviestinnän suunnittelu (SOSTAC): Tavoitteet
Vko 14: Markkinointiviestinnän suunnittelu (SOSTAC): Strategiset ja taktiset päätökset
Vko 15: Markkinointiviestinnän suunnittelu (SOSTAC): Toimenpidesuunnitelma.
Vko 16: Markkinointiviestinnän suunnittelu (SOSTAC): Toimenpidesuunnitelma (CTAs).
Vko 17: Markkinointiviestinnän suunnittelu (SOSTAC): Seuranta ja mittaaminen
Vko 18: Markkinointiviestintäsuunnitelman viimeistely. Tentti.
Vko 19: Markkinointiviestintäsuunnitelman esitys ja palautus.
Vko 20: Palaute
Juridiikan tunnit erillisen ohjelman mukaan.
Opinnollistaminen tai näyttö
Anu Seppänen, Pia Vapaavuori
15 - 40
Painoarvot kokonaisarvioinnissa: Markkinointiviestintä 60%, juridiikka 40%
Markkinointiviestinnän oppimistehtävät:
Oppimistehtävä 1: Markkinointiviestintäsuunnitelma (ryhmätehtävä) 70%.
Oppimistehtävä 2: Tentti (yksilötehtävä) 30%.
Oppimistehtävä 3: Hubspot –sertifikaatti (yksilötehtävä) hyväksytty / hylätty (hylätty
vähentää oppimistehtävien 1-2 arvosanasta 1)
Oppimistehtävä 4: Vertaisarviointi + palautelomake.
Osallistuminen lähitunteihin ja harjoituksiin sekä itse- ja vertaisarviointi vaikuttavat lopulliseen
arvosanaan.
POMO Matkailun koulutusohjelma
5.00 op
0.00 op
H-5